Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 etter blødninger igårkveld/natt og litt idag, så skal jeg på sykehuset imåren til sjekk, men er jo en evighet å vente..... føler egentlig at det er liv der enda, ikke på samme måte som de andre gangene... er det noen som kan se noe på meg ? berolige hvis det er positivt dere ser da? vet at ingen spår negativt, men alikevel, hadde vert så godt å få vite noe uansett utfall.... hilsen 05 08 77
*lille blomst* Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Hei! du har kanskje vært på sykehuset alt? ser du skrev dette i går... Dette er det jeg skrev med det samme jeg begynte på meldingen: Jeg får opp positivitet for denne graviditeten! Har ikke holdt på lenge med dette, men har iallefall hatt rett noen ganger alt! Uansett masse lykke til! klem
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 tuuusen takk for svar:) ja har vert på ul, og alt så bra ut, så da var det ikke blødning fra fosteret hååper virkelig det går bra, har sluttet å blø, men er fortsatt nervøs, noen uker til så håper jeg den nervøsitetn slipper taket.. tusen tusen takk igjen, ! har du spådd mange andre ?
*lille blomst* Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Så bra at det er i orden! (morro å ha rett også!) har bare spådd her inne de siste ukene, har to (ganske store) diskusjonstråder her inne med en del prøving, heldigvis hatt litt rett også da:) Spådde at Zassy var gravid dagen før hun fikk positiv test, så den kan jeg jo skryte litt av;) Ellers må vi jo vente og se litt de neste mnd hva som stemmer og ikke. hehe Men har en god følelse for din lille i magen! kos deg masse med svangerskapet! skjønner godt du ser frem til du kan roe bekymringene litt! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå