Gå til innhold

Har problemer med å finne bher som passer....

Anbefalte innlegg

Og jeg har ikke store pupper :/ Har brukt 75B til vanlig, men de er blitt alt for trange. Idag fant jeg en BH på HM i str 75 D som jeg passet. Skulle inn på Cubus for å se om jeg fant noen der, men der fant jeg heller ikke noen. Fant en men den var for stor og alt for trang. Føler jeg ikke får puste skikkelig.

Fortsetter under...

Det skulle ikke være noe problem å finne en BH som passer hvis du får hjelp med finne riktig str. Du må sannsynligvis opp fra 75 til 80 siden brystkassen din utvider seg når du er gravid. Evt kan du jo investere i en forlenger. Og cupstr og passform varierer fra merke til merke. Så litt hjelp og prøving av ulike modeller vil sikkert hjelpe.

Jeg har gått opp 3 cup-str før uke 20 og var str 80 E i utgangspunktet, så det er mer utfordrende...

hehe carina bra vi e fleire så har d problemet.

va seriøst iallefall en halv time inne på prøverommet te cubus før æ fant mæ en bh,men når æ kom hjem så fant æ ut at den gnegde så masse så kan ik gå me spilebh lengre:/,magen e kommet så langt opp at spilan gneg på magen...å brukte 80 c før å nu måtte æ ha 90 c å d i uke 22 så ska bi arti å finnn sæ bh når melka kjem :P

men sportsbh e herlig så bi nok d æ bi å bruk framover,evt så e d jo kanskje lurt å kjøp sæ amme-bh og:)

Dere må jo ikke handle BH-er på Cubus, Lindex og H&M når brystomfanget øker og tyngden gjør seg gjeldende! Nei, jeg sverger til spesialbutikker og Change er favoritten. Der hjelper de deg med prøvinga og BH-en sitter som et skudd, selv i str 80E som jeg har kommet opp i nå - ikke er det avskrekkende dyrt, heller. Jeg kan t.o.m. ligge på siden, he he ;-D

Annonse

Ser at innlegget mitt ikke ble lagret tidligere. Skjer stadig vekk her inne nå.

I allefall etter litt hjel idag fant jeg de perfekte bhaen som satt som et skudd og ikke var de for trange heller.

Går straks over til amme-bh jeg nå... skjedde forrige gang også, at magen ble så høy at spillene på en vanlig bh bare gjorde vondt. Sist kjøpte jeg "vanlige" uten spiller, og brukte penger på det, nå kjøper jeg meg bare en amme-bh. Selv om brystene er store rett etter fødsel, så normaliserer størrelsen seg iløpet av noen uker, og da passer nok den str jeg kjøper nå igjen. De skal jo brukes en stund, så det er greit å ikke bare ha kjempestore amme-bh´er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...