Rose69 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Har fått tips at dette homeopatiske middelet kan roe barn og gi de bedre søvn.Noen med erfaringer?
Rose69 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2011 Det virka! Sov hele natta, med kun 1 oppvåkning for pupp. Og 1 1/2 time i vogna ute.UTEN å trille! Juhu! Løp og kjøp!
Gjest Aprilbaby <3 Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Jeg ble anbefalt virbucol for i lindre kløen i tennene. I natt prøvde jeg det etter mye skriking og på noen minutter var det stilt. Helt utrolig. Hvor mye tar du av gangen? Jeg tok bare et par dråper, litt skeptisk. Leste nå et sted at det ble sammenlignet med paracet. De sier jo det ikke skal være "farlig" men...
trutta Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Hei dere, hvor har dere kjøpt det hen? Er det noe jeg kan kjøpe på apoteket eller hos homøopaten? Brukes det når barn er urolige? Jenta mi er 4 måneder og våkner nesten hver time om natten. Virker som ho ikke klarer å sove så lenge om gangen. Våkner også av hver minste lyd
braveheart Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 hvor får man tak i dette vindunderstoffet?
Karma! Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Man kan bestille det på apoteket tror jeg. Fikk dette fra en venninne for å prøve dette, men jeg opplevde at det ble desto verre å både legge henne og få henne til å sove de gangene jeg la henne uten å bruke dette- etter åha brukt det :-(
Mamma's Magic Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Ikke for å være gledesdreper, men her funka det ikke i det hele tatt. Kjøpte middelet på Homeopati for alle på nett, og ga det hver dag i ca 10 dager, men null effekt mht soving, dessverre. Men det er jo verdt å prøve, og så lenge det er homeopatisk er det heller uansett ikke skadelig for babyen.
Gjest Aprilbaby <3 Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Kan bestilles på tlf: 73900550 eller mail:[email protected] =) Koster rundt 200kr mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå