Gå til innhold

Farlig å ta en røyk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke IKM før i uke 2.

Er det farlig å ta en røyk om dagen nå hvis jeg skulle vært gravid? Har så mange problemer med jobben nå at det er utrolig godt å bare ta seg en røyk. Kan det påvirke til at egget ikke fester seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har samme problem ... e litt deppa pga at eg ikkje tror det har gått denne mnd.. Da er det naturlig for meg å ønske en røyk men eg føle ikkje eg kan

Skrevet

Vanskelig å svare på...

I det store og det hele, er jo røyking skadelig, men hvor farlig det er å ta én enkelt røyk, vet jeg ikke.

Personlig vil jeg ikke tro at det er farlig, men jeg er ingen ekspert.

Problemet blir vel heller at én røyk til trøst, sjelden bare blir én.

Jeg har lest røykeboken til han selvoppnevnte guruen og han mener at "bare én røyk" er den dummeste røyken han vet om ;o)

Synes egentlig det var en litt teit uttalelse fra en som sier at han røykte opp mot 60 sigaretter om dagen!! *sjokkert*

Skrevet

Uff, er så kjipt. Jeg vet jeg klarer å slutte hvis jeg skulle blitt gravid, men akkurat nå er det bare så herlig med den ene røyken. Får prøve å skjerpe meg helt...

Skrevet

Det blir skrevet med bitteliten skrift og i hviskende tone;

Jeg røker fortsatt..

jeg klarer ikke å slutte når det "bare er meg det går utover". jeg har vært veldig motivert ved to anledninger, hvor jeg nesten klarte det ene gangen. Og delvis motivert ved flere andre anledninger, hvorpå jeg selvfølgelig heller ikke har klart å la den sigarett ligge.

MEN!

Begge de gangene jeg har gått gravid + under ammetid, har jeg klart å holde meg røykfri..det er når jeg må gjøre det for min del, jeg ikke klarer det :o(

Har bestemt meg for å lese endelig ikke-røyker-boken igjen nå. Skal begynne å lese den før januar er slutt (så sant jeg ikke skulle blitt gravid før det) og håpe at jeg klarer å legge vekk den forferdelige vanen for godt!

Synes faktisk det er litt pinlig at jeg er så "svak" og at jeg stinker :o/

Skrevet

jeg har faktisk klart å slutte men merker nå at når jeg gang på gang blir skuffet når TR kommer og blir mer stresset og lei meg så er suget og lengselen etter å røyke stor .... ark e så kjedelig at det er det første en tenke på når en blir lei seg eller stresset

Skrevet

Det er kjempegodt jobbet!

Vær stolt av det og ikke se det som et nederlag når suget kommer :o)

Skrevet

Jeg sliter jeg også. Sprekker ca hver andre dag og tar en røyk. Så skammer jeg meg intenst et par dager. Også tar jeg en røyk igjen. Vet jeg kommer til å kjøpe meg røyk om TR kommer.

Jeg er jo SÅ motivert til å slutte. Forstår ikke hvorfor det er så vanskelig.

Skrevet

Vet det er dumt å ta den ene røyken, men den gangen jeg hadde kjemisk graviditet, så slutta jeg med en gang. Synes det er vanskeligere å slutte for min egen del, enn det det er for mitt fremtidige barn :) Skal skjerpe meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...