Alvorlig Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Sebastian og Nikolai, tror jeg... Dennis syns jeg er amerikansk, forbinder det med den søte rampegutten Dennis.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jeg tenker også Dennis som rampeguttnavn. S navn: Sander, Sivert og Sebastian. N?? Aner ikke... vi har liksom holdt oss til S vi da...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Simon Sivert Nicholas Nathaniel
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Hehe jeg har tenkt på å kalle babyen for Dennis om det ble en gutt...og i dag når eg var på UL så såg vi at joda det var en gutt Meeeeeeen samtidig så fikk eg og en feeling på at det ikke er en Dennis likevel, men meget mulig en Sebastian...hmmm vi får se, vanskelig dette med navn hehe Men som sagt, Dennis- å joda ME LIKE
**Lykke** Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Jeg synes Dennis er utrolig søtt på et barn og litt latterlig på en voksen mann.... Nettop pga assosiasjonen til rampegutten
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har alltid likt Sverre. Sindre er også fint. Har ingen favoritter på N. :-)
Lille-Pernille Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 De fineste på N og S blir Nikolai og Sondre for mitt vedkommende. Dennis synes jeg er redselsfult! (sier ikke dette for å være slem!)
marte har fått mage! Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 Sivert og Nils! Syns Dennis er skrekkelig, men skulle man møte et søtt lite barn som heter det kan det jo endre seg....
Frøken Tredjegangs Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2011 Hei dere, og takk for svar! Vi er så usikre, så det hjelper å spørre om råd her inne! Dere har kommet med mange fine forslag, men ikke noe som sa"pang". Kanskje vi skal bare gå bort fra S og N bokstavene....? Ang Dennis, jeg synes det er så søtt - men som noen sier så er det ikke sikkert det er like søtt på en voksen mann! :-) Vi liker navn som ikke er med i motebildet, så du kan si at tipåtopp-listen er nei-liste for oss.. :-) Vi liker heller ikke for rare navn.. Sebastian og Nikolai er fint nok, men to av mine venner har barn som heter det.. Sondre og Sander liker vi ikke... Vanskelig!!!
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 5. januar 2011 #13 Skrevet 5. januar 2011 Silas er min favoritt, har lyst til å bruke det selv, men sambo er ikke helt enig.. ellers liker jeg Nathanael
ambumamma Skrevet 5. januar 2011 #14 Skrevet 5. januar 2011 Simen samuel, ikke så vanlig men et veldig "sterkt" navn syns jeg Sigurd steffen Noah Nikolai Hmm var vanskelige bokstaver det der
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 5. januar 2011 #15 Skrevet 5. januar 2011 Simen Sigurd N synes jeg er vanskelig.. Ingen umiddelbare favoritter. Ville nok heller ikke valgt Dennis..
Gjest Skrevet 5. januar 2011 #16 Skrevet 5. januar 2011 Dere som sier at Dennis ikke er et navn på en voksen mann, vi har jo Dennis Storhøy og han er jo en knakandes kar han hehe Jobber i barnehage og hadde en gang en gutt som het Noah-Nathaniel...gikk en stund før eg ble vant til det, men nå synes eg det er nydelig
Gjest Skrevet 5. januar 2011 #17 Skrevet 5. januar 2011 Severin synes jeg er tøft og fint Ellers liker jeg Simen godt! Ingen navn jeg kommer på på N som jeg synes er veldig fine, men Nicolay er jo et ok navn. Dennis liker jeg ikke noe særlig
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 6. januar 2011 #19 Skrevet 6. januar 2011 Absolutt ikke Dennis, syns dette er et skrekkelig navn! På N så liker jeg Nikolai Nathaniel Noah Sander liker mannen men jeg syns dette er så kjeldelig liksom På S så liker jeg Simen
mibella Skrevet 7. januar 2011 #20 Skrevet 7. januar 2011 Verdens kuleste guttenavn for meg er Selmer. Synes det er fint og tøft på en gang, kler både stor og liten, så er det ikke mye brukt Ellers, på S, synes jeg følgende er fine/greie: Syver Sivert Silas Simon N er vanskeligere på gutt. Noah og Nathaniel liker jeg, men de er litt for poppis og kanskje litt for unorsk. Nilas er vel et navn det og, liker det ikke selv, men det er ihvertfall ikke poppis;) Det samme gjelder f.eks Njål Når det gjelder Dennis må jeg si som flere: minner meg om rampe-Dennis! Synes navnet er fælt.. et moderne navn i Ronny/Jonny/Kim/Kenneth-klubben.
blå og rosa+lillebror Skrevet 7. januar 2011 #21 Skrevet 7. januar 2011 Syns Dennis er helt ok Har selv en "greie" for guttenavn på S, av en eller annen grunn. Min gutt heter Steffen som du ser Hadde vi fått gutt denne gangen hadde jeg ville kalle han enten Sindre eller Sondre Navn på N er litt vanskelig for meg
lindynatt Skrevet 8. januar 2011 #23 Skrevet 8. januar 2011 Stefan Sebastian Sivert Nikolai Niklas Nils
trippeltopp Skrevet 8. januar 2011 #24 Skrevet 8. januar 2011 Sondre tror jeg.... og Nils... Dennis er litt tøysete..lissom ikke noe ordentlig navn. Hunden til naboen het Dennis. Den var en ramp og kledde navnet godt
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 8. januar 2011 #25 Skrevet 8. januar 2011 Sivert og Sondre, Niklas og Nathaniel er mine favoritter på S og N Dennis ville jeg nok aldri brukt selv, minner meg en rampete gutt. Har en kollega som har en Dennis, både i navn og person hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå