Mammatil2superhelter Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Hei, Jeg var her inne i November, da jeg jeg hadde en komplett SA i uke 13. Det var en tøff påkjenning da jeg var skikkelig dårlig de første månedene og intet positivt resultat. Heldigvis kom kroppen raskt i rute igjen og testet i dag positivt og kan nå forsøke å se fremover igjen. Så stå på jenter, husk at SA/MA skjer 10-25% av alle i sammen. Føler med dere alle og håper dere alle har en liten spire i magen snart. Klemmer
me5 Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 heisann... gratulerer så masse.... jeg hadde en ma i otober utskaping i november og vi kan også glede oss med positiv test!!!! jeg tenker min termin vil være ca. 18 sep.....hva med deg da???
*flux* Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer så mye me5, ja til dere begge - godt å høre! Nyt dagene. <3
TONEbabe Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Så herlig me5!!!!!!!!! Gratulerer sååå mye! Nå ble jeg glad!!
TONEbabe Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Så bra Lillegutt! Gratulerer sååå mye! Masse lykke til!!
me5 Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 ja jeg ble rimelig sjokka... men det er mulig..... ;-) vet ikke helt om det er gått opp for meg enda!!!! og nå HÅPER jeg dere andre også kommer etter..... mangen klemmer fra en lykkelig meg ;-)
Mammatil2superhelter Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2011 Så gøy å høre me5- gratulerer, jeg har termin ca 14 sept.
missm78 Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer så masse Lillegutt:) og me5, så moro å høre. Testet selv nettopp positivt etter MA i oktober. Har også termin 14. sept., etter egen utregning. Blir det tidlig ultralyd på dere eller? Blir det på meg tenker jeg. Mistet da jeg var i uke 14, men fosteret hadde dødd så tidlig at de ikke kunne se det på ultralyden! Lykke til til dere iallefall Og lykke til til dere som prøver også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå