Gå til innhold

Lite EL-slim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å tenke på det nå, at jeg ikke har noe særlig med slim under eggløsning... Men man har vel EL for det?

Ingen mens, uten EL? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...

Skrevet

Hei, jeg er ikke 100% sikker.. MEn jeg har iallefall ikke visende EL-slim.. Jeg ble gravid i forrige pp, men mista da.. Men jeg har sjeldent sett noe til EL-slim egentlig... Kan være litt vått, men ingen slim ;) De sier at om man dikker grapefruktjuice så kan det bedre seg.. Eller hostesaft rundt EL som noen også sier. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har nesten ikke EL-slim jeg heller, men tror jeg har eggløsning for det.... Jeg tok innvendig UL en gang rett før EL, og da så jeg egget:) Tror det er varierende hvor mye slim man har, og det skal ikke ha noen betydning for fruktbaheten har jeg lest. Jeg strever selv med å bli gravid, men i min 1. pp hadde jeg en kjemisk graviditet, så jeg tar det som et tegn på at jeg kan bli gravid.... Håper ikke jeg tar feil da... Men tror ikke du skal bekymre deg i hvert fall. Vi er alle forskjellige, noen produserer mye, andre lite. Jeg har i de 2 siste pp drukket grapefruktjuice og tatt slimløsende hostesaft (Bisolvon), men synes ikke det har hjulpet så mye i forhold til å produsere mere slim. Og dessverre kom TR også.....:(

Skrevet

Jeg har heller ikke noe særlig EL-slim. Hvordan kan man egentlig være sikker på at man har/har hatt EL? Jeg får positiv EL-test en sjelden gang, men det er vel heller ikke noen garanti? Jeg trodde også at man ikke kunne få mensen uten å ha hatt EL, men ser mange steder at det ikke er uvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...