venter på ei tulle Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Er i uke 37, å er ganske fødeklar, selv om jeg er innstilt på å smøre meg med litt mer tålmodighet. Venter barn nr 2 å dette er 2 helt forskjellig sv.skap. Gikk 14 dager åver med førstemann, å da ble jeg satt i gang.. det jeg lurer på om det er noe jeg kanskje kan gjøre får å slippe å gå så langt åver? være med å påvirke modnings-prosessen!!=) D hadde vært fint )
gotchi87 Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Sex!:-) det er hvertfall så å si det eneste jeg har troen på funker Så får me se da etterhvert, om det funker eller ikke! Jeg krysser fingrene for at det funker!
Kristin31 Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Sex med mann din... spermen hans hjelpe på å setje igang fødselen... dettte skal visstnok vere vitenskapleg bevist!! KJør på!! ;o)
venter på ei tulle Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2011 hehe..trur ikke mannen har noe imot å bistå med litt hjelp der nei;)) mn hva med dette drikke melk med smør? å kanel? er det noe i d?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå