LittLykkelig Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Er på utkikk etter både jobb som førskolelærer og plass til min da ett år gamle sønn Fint om dere kommer med erfaringer. Også dårlige.
✯sommer✯ Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Vi har vært veldig fornøyd med Domkirkens barnehage i 4 år nå. Liten koselig barnehage med 2 avdelinger, stabilt personale og mange koselige unger. Anbefales
tromsøjenta Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Hehe, de jeg har søkt om plass i til mini;-) Det kommer jo an på hvor dere skal bo? Jeg har ikke personlig erfaring med noen barnehager, men har flust av førskolelærere i familien som jeg har spurt om råd:-) Har fått tips om et par jeg ikke burde søke i (i "vårt område" dvs fastlandssiden).
LittLykkelig Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2011 Takk for det! Skal sjekke det ut Vet ikke helt hvor vi skal bo, tenkte jeg skulle finne jobb og barnehageplass først og bolig etterpå i nærheten Vet hvor den ligger og har vært der på et kurs en gang. Koselig er det der i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå