Gå til innhold

dere med babyer på 7-8 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er tissebleiene deres? er de alltid tunge?

er litt redd lillemor ikke får i seg nok væske.jeg ammer,men merker at det har minka på melka.hun vil ikke ta tåteflaske,og er ikke noe særlig flink til å drikke avb tutkopp.har prøvd vanlig kopp også...

Har noen skikkelig tunge nleier innimellom,men så er det mange der hun sikkert bare har tissa en gang eller to på 3-4 timer. er heller ikke så tung om morgenen heller!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

please...en eller annen?

Skrevet

jenta mi på 7 mnd leverer fra seg en svært full bleie på morgenen! :)

Hun drikker mer melk enn hun spiser grøt osv, så det er nok rimelig normalt! :)

Og når det gjelder flasker slet vi også veldig, og prøvde oss igjennom de fleste merkene. Mam, dr brown, avent, babino osv. Min sære lille frøken skal kun ha avent flaskene, og ingen andre flasker kommer på tale.

Skrevet

Har hatt en periode med tørre bleier vi også, men nå er det mye bedre. Han drikker ikke noe særlig melk for tiden (vi gikk over fra mm til mme i julen) men han drikker mye vann, så de blir våte. Så våte som de var da ammingen var på topp er de ikke, men det vil jo være naturlig at de ikke blir også ettersom de ikke får all næringen sin fra flytende føde lengre.

Det blir nok flere våte bleier etterhvert som hun lærer seg å like vann og drikke fra kopp. Tren på begge deler mye hver dag, så går det seg til. Hvis du føler det er for ille kan du jo friste med eplejuice blandet med vann. Det er veldig populært her i huset :-) Og får han drikke fra mitt glass (eller eggeglass) drikker han hva det skulle være ;-) Kanskje det kan være et tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...