Kristin31 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Hei folkens!! Eg har eit irriterande "problem" som eg håpar nokon kan hjelpe meg med... Kvar ettermiddag/kveld/natt stikk det slik i kroppen, hovudsakleg beina, at eg nesten blir sprø... Nokon andre som slit med dette eller veit om noko som hjelper?? Hadde ikkje det slik med dei to forje svangerskapa... sukk... Blir veldig glad for gode råd/tips!!
2tettebabyer Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 det er vel det de kaller urolige bein og er lite å gjøre med. jeg har det samme, men ikke hver eneste natt. magnesium skal kunne hjelpe, også synes jeg det kan hjelpe med en varm dusj før jeg skal legge meg, men det fjerner ikke problemet, men reduserer kanskje litt .... i natt fikk jeg ikke sove dels pga det og dels pga dattera mi, men andre netter sover jeg som en stein... lykke te
Kristin31 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2011 Takk for svar, 2tettebabyer!! Er ikkje akkurat som urolige ben.. kjedeleg er det uansett... Prøvar alt av kremmer, dusj, klutvask, varme, men finn ingenting som funka.. får vel bare ha det slik siste 7 (max 9 vekene)... :/ Jammen er du heldig som søv som ein stein... sist natt la eg meg kl23, våkna kl0230 og sovan att 0630.. oppatt 0830... sukk... no blei d masse sutring her, sorry.. Har det veldig bra også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå