2tettebabyer Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 enda det er under ett år siden jeg fødte... jeg husker bl.annet ikke at det skal være så vondt når barnet strekker seg inni der. det presser ut mot den ene siden og strammer skikkelig i hele magen, også får jeg en rielignende følelse (ikke som de ekte selvfølgelig).... så jeg lurer på om barnets dytt setter i gang sterke kynnere, eller om det dytter på punkter og nerver så jeg får den følelsen?? vondt er det uansett og jeg må puste litt ekstra når det skjer... ikke det at det gjør noe, for jeg vet jo at det føles annerledes når det er alvor, men litt håpløst å ikke kjenne forskjell på vonde kynnere eller barnet som presser på, som andregangs :-)
de tre bukkenebruse Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 kjenner meg igjen her ja hehe.. er 3 gangs og skulle tro man var tryggere på div ting denne gangen men neida =P hehe er nesten litt mer engstelig denne gangen enn de 2 andre,kommer vel av at man hører på alt nå når man er "voksen" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå