Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Noen her som har blogg og som har lyst til å vise den fram? Har litt lyst til å lage blogg tror jeg...tips til bra "blogg-steder"? Husker ikke helt hva det heter hehe...
mandalay Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har en blogg som ikke er offentlig. Dvs jeg bruker den som en online dagbok hvis man kan kalle det det. Har skrevet der hver uke fra jeg ble gravid. Utrolig gøy å ha nå ettersom man glemmer fort, også den første tiden etter at babyen kom. Legger også inn masse bilder. Bruker blogspot. Veldig enkel og grei side som jeg anbefaler. Koster ingenting! Lykke til:-)
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jeg bruker Wordpress og trives veldig godt der. Den er enkel å bruke (brukervennlig), alt er på norsk (du kan selv velge språk), mange fine design å velge mellom, god plass til bilder, har egne topp-lister for norske bloggere, har lite nede-tid og den er reklamefri (stooort pluss;) http://vinterverket.wordpress.com/
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Jeg bruker blogspot:) Veldig fornøyd med det:) www.millamalie.blogspot.com
stearin Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Har også blogg på blogspot som ikke er offentlig. Har skrevet siden jeg og datteren min kom hjem fra sykehuset. Ettersom jeg er oftere på internett enn jeg fremkaller bilder og skriver i babyboka hennes, så er det praktisk å bare skrive om milepæler så fort som mulig. Tenker å skrive om det i babyboka senere. Så første natt hun sov hele natten, første grøtmåltid, første gang hun kom opp i krabbestilling osv. Alt er skrevet på bloggen:) I tillegg er det mange bilder der, så jeg håper min datter får se bloggen når hun blir stor nok!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Takker for tips! Skal innom og snike litt senere ;-) Fint å få litt inspirasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå