solrose1 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 hei.. jeg har el i morgen.. lurer på om vi får full treff denne pp. blir/er jeg gravid denne månden? gutt/jente?? jeg er født 2 april 1969 han er født 21 jan 1964 om du vil kan jeg spå deg tilbake. klem,solrose1
Kicam Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Hei:) Jeg vil gjerne prøve meg:) Jeg får opp at noe positivt er i ferd med å skje hvertfall, litt usikker på hva det er, men kan godt være graviditet.. Det er hvertfall sterk kjærlighet i nærmeste fremtid hos deg.. Men noe konkret om graviditet får jeg ikke opp.. Dermed ikke noe kjønn heller.. Kan prøve å se en gang til senere, hvis det er interessant? Du må gjerne spå meg tilbake:) Lurer på det samme som deg faktisk, om vi traff på forrige EL:)? Klem Kicam:)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 jeg får opp noe positivt i begynnelsen av februar, så kankskje de tar noen dager før du får positiv test? du har vell ikm 30 da? kjør på å lykke til kan du se på meg? er jeg gravid? eller blir det snart? 210488 takk
solrose1 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2011 hei tyrjente88 takk for at du tok deg tid til å se på meg.. jeg har ikm den 19 jan. men kan jo være at jeg tester pos litt seint..blir spennende å se. jeg har sett litt på deg.. første jeg får opp er at du er gravid nå..kan det stemme? seriallefall graviditet på deg nå..enten du er det nå eller blir det i januar. tror du får jente jeg.. lykke til. klem,solrose1
solrose1 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2011 hei kicam.. tusen takk for at du så på meg. håper virkelig du har rett.. da har jeg sett litt på deg... får opp januar -februar på deg..så en graviditet er rundt hjørnet her ser jeg.. ser du får en søt liten gutt.. klem,solrose1
Kicam Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Tusen takk for at du så på meg tilbake:) Jeg krysser fingrene for oss begge;)
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 hei solrose det første jeg tenker er, er du sikker på at du har EL i morgen? jeg føler nemlig at den nesten er over alt.....men d virker som du blir gravid innen mars (muligens april) kjønn er litt vanskelig å se....føler mest jente...men om du klaffer mer på EL så blir d en gutt bare lurer på om du ser kjønn i magen min, og evt om d blir ks el vaginal, og om d blir tyr eller tvilling ??? f.13.04.83 klem ,)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 hei ja, seff ca 19 jeg tenkte jo heeelt feil men blir spennende å se, har ikm om en uke!! kanskje før litt usikker! får vente i spenning å se
Ailen Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men har en følelse på at du blir gravid i februar med en sønn. Jeg spår ikke til vanlig. Uansett Lykke til.
kaos83 Skrevet 6. januar 2011 #11 Skrevet 6. januar 2011 jeg føler det er veldig nært på deg, trodde du var det denne mnd men det var du jo ikke! men jeg holder en knapp på at du blir det nå iallfall for det er så nært. det er jeg helt sikker på.. en gutt føler jeg... om du vil se på meg? ser du noen flere graviditeter? 011083
solrose1 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2011 hei.. ser gutt+jente i magen din..tror du føder med ks. lykke til og gratulerer..
solrose1 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2011 hei fomle med to prinsesser.. takk for at du tok deg tid.. får opp graviditet på deg..enten er du gravid nå eller så blir du det nå..ser at du får gutt.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå