Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 14+4, med mitt første barn, men føler ikke at jeg er gravid i det hele tatt!

Alle mine symptomer forsvant rundt uke 10/11. Vi var på ultralyd i uke 8, så jeg vet det er noe der inne, men det føles ikke slik :)

Jeg vet at jeg burde være glad for å slippe kvalmen etc, men det var på en måte bekreftelsen min.

Jeg har lagt på meg, men i mitt rare hode, så tenker jeg at det ikke skyldes noen baby :)

Det at jeg ikke merker noe, gjør at jeg ikke har fortalt det til særlig mange heller, klarer nok ikke helt å slappe av og begynne å virkelig glede meg før jeg har vært hos jordmor om to uker.

Jeg kjenner ikke livmoren heller, som jeg ser så mange gjør.

Såå, er det andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142741286-andre-som-har-det-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du!

det er jo deilig å være symptomfri..:) tenkte litt sånn jeg også, at "ja nå er jeg bedre og kjenner ikke noe her", men etter 10 14 dager så kjenner du noe vil jeg tro...kjente rundt denne uken med begge mine...j er 17+4 nå og det var stille mellom ukene 13 og 15..så nå er det masse små bevegelser som jeg kjenner...livmoren kommer også rundt denne tiden, så prøv å gjøre noe annet og ikke la dette stresse deg eller noe...Du er IKKE alene om dette, mange som har det slik i disse ukene :)

Lykke til da!

Og jeg venter spent på baby nr 2...vet ikke kjønn enda :( 9 dager igjen til UL :) tiden går fort noen dager, og så er det "død tid" :)

Hei.

Har hatt det likedan som deg. eneste som kan fortelle meg at jeg er gravid, er forandringene på puppene. Ømme brystvorter, og mørkere. eller har jeg ikke hatt symptomer fra dag en.

så du er ikke alene. :-) er bare glad til jeg.

er foresten i uke 25 nå.

lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...