Cybele Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg er 31+3, førstegangs, og gutten i magen har aldri, ikke en eneste gang, hatt beina over navlen. Veksler mellom seteleie og tverrleie. Når snur de seg normalt? Og når er det "for seint" ? =) Takk for svar
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Jenta mi snudde seg med hodet ned søndag/natt til mandag. Har nå 14 dager til termin.. Jordmor sa at hun har opplevd flere ganger at ungen har snudd seg "riktig vei" mens kvinnen skulle føde et barn i seteleie..
Cybele Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2011 Takk! Godt å høre at ikke alle små følger "malen" !
Navychick Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Uke 36 i morgen her og fortsatt tverrleie. Håper hun snart snur seg
urmoderen *mamma* Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Gutten her snudde seg i uke 34-35. Var da på god vei til å feste seg, med rumpa først. Satt laaaangtned. Varierte mellom tverr- og seteleie frem til da. Selv nå som han er i hodeleie har jeg ikke bevegelse høyere enn akkurat over navlen, så han ligger antagelig litt merkelig med ben og armer.. Ser for meg at han ligger med bena langs kroppen, istedet for med dem trukket opp i "fosterstilling"
♥Mammatil3små♥ Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Nr. 1 snudde seg rundt uke 24/25, og festet seg i uke 26... Nr. 2 snudde seg i uke 35 ,men festet seg aldri... Nå er jeg 30+1, og hun har ikke snudd seg ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå