Gå til innhold

Tidlig UL imorgen 5+5.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på UL idag, og er bare 5+3. Det eneste gynekologen kunne se var at det var en normal tidlig graviditet i livmoren. Noe mer enn det kan man ikke si før man kan påvise hjerteaktivitet. Jeg har ny time 20 januar.. kommer til å bli noen lange dager fram til det!

Lykke til!

Da er jeg tilbake fra UL.

Alt så bra ut, så fostersekken og ett pittelite embryo. Legen målte og mente at størrelsen passet til at jeg var ca 6 uker på vei. Men så ikke noe hjerteslag, men det var helt normalt fikk jeg beskjed om.

Tok en ny hcg prøve, og får svar iløpet av dagen. Tok en for to dager siden som var på 3700, og den skal være fordoblet som jeg forstod.

Jeg skal til ny UL om en uke for å se etter hjerteslag.

Fant ingen grunn til at jeg skull spotte som jeg gjør, mest trolig er det ufarlig :) Er 5+6 idag.

Annonse

Å herregud er nesten helt i himmelen nå. Så lille gull sitt hjerte som banket. Var helt skjelven før, men gud så flott nå.

Var så rart å se den lille "klumpen", men følte jeg kunne se hodet sånn halveis med to prikker i.

Syns dette er et stort mirakel, meg liksom hallo;0)

Har små smilt i hele dag.

Kom inn døra nå og da var det brev med time i mars og ja fra ullevål om fødeplass der.

Bra det gikk bra neg deg og da. Dette må bli noen lykkelige tider fremover:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...