Gå til innhold

Noen som kan se på meg? kan se tilbake!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! er ikke dreven selv, bare prøvd litt etter at jeg begynte å se her:)

Jeg får ikke opp noe graviditet nå jeg hvertfall, men mars dukker opp:) Kanskje det klaffer da? Jeg vet ikke om dette er riktig, som sagt så er jeg ny i dette..

Men kunne du se på meg? lurer på akkurat det samme som deg faktisk:) klaffet det nå:)? og hvis ikke når?

280389

:)

Takk for at du ville prøve deg:) Moro å prøve seg litt da!:)

Jeg trakk kort på deg jeg da, la ett kort for hver mnd. Før jeg la, så fikk jeg opp april. Når jeg la korta, så kom februar og april opp som veldig gode måneder:) For februar så kom dette kortet :

Tre begre står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet.

Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser.

For april mnd, så kom dette:

Ni begre er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet.

Kortet kan være en advarsel om å bli for grådig. V ær sikker på at du vet hva du virkelig vil ha, og aksepter ansvaret som følger med.

Annonse

Hei Håpefull prøver <3!

jeg prøver meg gjerne!:)

Jeg får opp sterkt ja på graviditet nå i januar! får opp termin i slutten av september, fødsel i starten av oktober...

Du kan jo se om det er noe graviditet i nær fremtid for meg? og evn kjønn:)

Masse lykke til med testing!:)

klem

Hei *lille blomst* :)

Takk for at du ville se på meg, spennende!:)

Jeg fikk opp at du ville bli gravid i mai før jeg la kort på deg. Men nå når jeg la korta, så kom januar og august opp som gode perioder.

Ser ut som du har en travel mnd i vente, ting skjer fort, å skal du kanskje gjennom noe undertegning av avtaler e.l? Du kan vente deg gode nyheter, som fører til forandring! Du får iallefall en ny positiv start, forholdet ditt ser også ut til å blomstre :) Får opp masse kjærlighet denne mnd:)

For august kom dette kortet opp:

Ace of Cups

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp.

Jeg tror du får en liten gutt jeg!:) Kan du se kjønn på meg? hehe :)

Takk for at du så på meg Håpefull prøver!

Du treffer nok veldig godt med kortene dine! Jeg håper selvfølgelig på graviditet så snart som mulig, men om ikke det blir nå så venter vi nok ca 3 mnd og begynner påen igjen med prøving i mai, så alt er mulig!:)

Vi holder på med en del nye avtaler (turnus) på jobb og jeg er en av de som må signere alle! så der traff du imponerende bra!:)

Egentlig tror jeg du traff med mye! må nesten lagre dette bare fordi det var så bra!

Jeg tror også jeg får en gutt neste gang, men vi får se!

Får opp gutt på deg da jeg testet igjen nå. får fremdeles opp graviditet i veldig nær fremtid!;)

Oiiii så moro!!!:) Gøy når man treffee altså, hehe:P Håper du blir fort gravid jeg også, blir dere ikke gravide nå, å dere venter med prøvingen til mai, så sitter den på første forsøk!! ;-) :) Dette blir en spennendes tid for oss!! Tok en test i dag, men er bare 6 dager etter el, den var negativ :( Mååå bare teste, så får vente noen dager til:)

Kanskje vi skulle ha øvd oss litt på hverandre? ;)

Annonse

hei,

jeg får opp februar på deg, mulig pos test i mars, men du har kanskje ikm i starten av mars og har blitt gravid i feb.. fikk opp gutt på deg :)

kan du se noe på forholdsfronten for meg? gjenforening? ekteskap?

er steril så blir ikek flere barn så er mer nysgjerrig på kjærligheten siden jeg har de barna jeg skal ha :)

takk!

080377 og 050774

Takk for svar - spennende!!:)

Er dere separtert? Ser ut som at det har vært litt kronglete mellom dere, å at dere har behov for litt alenetid, for å tenke gjennom ting, mot slutten her, så får jeg opp et valg dere tar, tror dere velger å prøve igjen, for det er masse kjærlighet her ser jeg! Får ikke opp noe direkte ekteskap desverre, jeg føler ikke jeg så dette helt klart nå. Men håper det blir gjenforening på dere da!!:)

tusen tusen takk! du treffer blink ;) vi er separert og snakker om gjenforening.. og det heller mer og mer mot det for begge to. vi har masse kjærlighet, men hatt mange hindringer utenfra som nå forsivnner og gjør det lettere for oss å se at vi kan klare å finne tilbake til det vi hadde :)

har ikke hast med ekteskap så det går greit!

tusen tusen takk!

Så bra!!:) Moro når jeg treffer, å jeg er sikker på at dere finner tilbake til hverandre, det kom liksom opp som det avsluttende kortet, og der var det masse masse kjærlighet:)

Ønsker dere masse lykke til! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...