Gå til innhold

Pampersbrukere!

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Mini her har brukt pampers nr 3, de som ser likedan ut som nr 1 og 2...så kjöpte jeg en sånn storpakke på Rema, str 3 altså..men disse var grönne...og har en måne bakpå...nattbleier? De virker bittelitt mindre enn de andre...er det en gammel type 3? Eller finnes det flere typer? Jeg er helt grönn på dette...som bleiene..heh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også vært borti hittil tre typer "vanlig" nr 3 bleier. Også har man "Active fit" i tillegg da. Tror bare det er gamle varianter, også har jeg lagt merke til at de i dobbeltpakkene og de i enkeltpakkene ofte har forskjellig design. Nå har jeg begynt å gå over på str 4, men kan fremdeles bruke noen 3-er bleier fra en enkeltpakke fordi de virker større enn de andre. De er turkise med en måne bakpå.

Ikke lett å bli klok på gitt ;)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

De fører baby dry og active fit. Guttungen her bruker str 4 og vi handler Pampersbleier på Rimi, men jeg måtte kjøpe en pakke engang på Kiwi og de var annerledes i designet.

http://pampers.no/no_NO/products.php

Skrevet

Nei dette er ikke en gammel type:) Det er baby-dry bleiene dette. Vi brukte bare baby-dry bleiene helt frem til nå. Snuppen er nesten 5 måneder, stor og veldig aktiv. Så for en liten stund siden gikk vi over til active fit størrelse 4. Men på natten bruker vi fortsatt baby-dry i størrelse 4, for den rommer så mye at vi slipper å bytte bleie:D Og på dagtid bruker vi bare active fit i størrelse 4:)

Skrevet

Vi bruker babydry hele tiden, kun pga pris da, er vel en god del billigere den grønne:)

Skrevet

-man har Newborn nr 3 (disse liker ikke jeg :)

-så har man active fit nr 3 (disse passet dårligere og virket tynnere?)

-Så har man baby dry Midi nr 3 (disse synes jeg er kjempegode og suger opp masse) og passer fint til babyen min :)

har jeg skjønt det riktig da?

Så er de så søte, med forskjellige dyr på hver bleie.. det er det vel kun baby dry som har..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...