lillemy86 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Hvor mange dager før termin fikk dere KS? evt: Hvilket sykehus og regenet de termin etter 40+2 eller 40+3? Har termin på begynnelsen av mars, og får ikke vite datoen for KS før på slutten av januar, det er leeenge å vente
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har ks 8 dager før termin. Skal ha det om 10 dager. Er på Ahus. Fikk ikke vite datoen før i midten av desember.
urmoderen *mamma* Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Har snittet mandag som kommer, og fikk dato i oktober. Bare 4 dager før terminen, kunne fått litt tidligere, men synes det var greitt at han fikk "bakt" så lenge som mulig, gutter kan streve litt mer om de ikke er helt klare..
tingeling*** Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Hei jeg skal har ks 3 uker før termin på St. Olav! Tre uker igjen til planlagt ks så jeg grugleder meg...Tror de regnet termin ut ifra 40 +3.
lillemy86 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2011 Oj, 3 uker før. Kan jeg spørre hvorfor? Jeg skal ha på St. Olavs avd. Orkdal jeg, og er veldig spent på hor mange dager før de vil ha han ut Vet ikke om de følger samme retningslinjer som på St. Olavs Tr.heim. Masse lykke til!!
Gjest Mentha♥ og Keiseren♥ Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Jeg fikk fire dager før termin. Jeg kunne velge mellom 4 eller 11 dager før, men hadde veldig lyst til å satse på 2011-barn så da valgte jeg 4. Ifølge infobrev fra St Olavs (Tr.h) mener jeg det er vanlig å ta KS mellom 6 og 10 dager før termin. Men det avhenger nok litt av hvorvidt det fysisk går an å føde normalt hvis det skulle sette igang på forhånd. Hvis du ikke kan det så setter de nok i gang tidligere enn ellers.
Gjest Mentha♥ og Keiseren♥ Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 ...Og så fikk jeg vite datoen i midten av desember
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Jeg skal ha ks om ei uke, 10 dager før termin:)
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 De to forrige ks mine, har vært 10 dager før begge to. Denne gangen er det 16 dager før. Vet ikke hvorfor de plutselig tok det så tidlig. Alle 3 ks er ahus.
tingeling*** Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Blir 3 uker før termin pga forliggende morkake. De vil ikke risikere at fødselen starter av seg selv og blødningsfaren øker jo lengre ut i svangerskapet jeg kommer. Fikk beskjed om at dersom jeg får en styrtblødning eller at fødsel starter så er det mulig at det blir ks enda tidligere. Men jeg håper selvsagt at lillegull holder seg i magen til uke 37. Masse lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå