amidala, en til? <3 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg må bare høre med dere her inne. Har fra før 3 icsi jenter, som er 6 år og 2 på 4... Siden vi har strevd med å få barn, har vi ettter siste runde ikke brukt prevensjon. Skulle hatt mens i går, men har ikke merket noe til den. Hatt mye seigt utflod og litt mere "tomelomsk"... Ikke fullt så mye mens murringer som jeg pleier føre mens. Tok en CB test etter jobb i dag, ca kl 14..på et kjøpesenter;O) Først synes jeg jeg så en liten tynn strek, el skygge...Men det var veldig vanskelig å se inne på en kundewc.. tok da med meg ut i bilen, men der var det enda mørkere.. he he.. Litt desperat se,... Dro innom nærbutikken og kjøpte med meg en ny test... til i morgen... Men da jeg kom hjem, så jeg helt klart og tydelig en tynn liten strek;O) Måtte da selvsag prøve den andre testen, også CB, men den var blank. Klarer ikke å se noen tynn strek;( Men når jeg sammenligner testene, ser jeg at den som var "positiv" er en nyere test.,.... Og at jeg har drukket MANGE kopper kaffe i dag... Så jeg "håper" at test nr 2 er for "utvannet" he he... Noen som har noe og TRO??? Har hørt at en strek er en strek.... HJELP!!! Er såå spennende!! tenk om vi har klart det på egenhånd????
Esperanza84 - gravid! Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Har opplevd selv TO ganger å fått en tynn strek, og så har mensen komt. Det hender at det kommer en skyggestrek og så er en ikke gravid:( Ikke for å være negativ eller noe, men bare sånn at du ikke for all for store forhåpninger. Har blitt så utrolig skuffet selv de gangene!!! Men, har også hørt om folk som har fått tynne streker i starten og så fått sterkere og sterkere streker etterhvert. Du får teste i morgen tidlig og si hvordan det går! MASSE LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå