solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Hva skal jeg gjøre for å få det vekk???? Slutta med p-piller i aug og er nettopp ferdig med mens nr 3 etter dette. Jeg har alltid vært plaget mye med kviser under mens og når jeg var gravid sist og det er tydelig at hormonene er på god tur ut av kroppen siden de kommer så veldig sterkt tilbake nå.... Men på halsen da.,. alle ser det jo såååå godt!!!! Finnes det noe på apotek som faktisk TAR kviser el må jeg til legen igjen (fikk noe av legen når jeg var gravid nemlig)
ebeline Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 ok dette vil høre ut som reklame.... men jeg har selv vært EKSTREMT plageet med kviser men da spisielt i ansikte, ikke så mye på halsen. jeg har prøvd ting som legen har anbefalt og masse dyre merke kremer, ingenting har fungert.!!!!!!! når jeg var runt 5 mnder på vei med første barnet mitt. hadde min mor ett MARY KAY selskap der fikk jo hu konsulent dama der meg til og kjøpe enn krem som var beregnet på folk med mye kviser sånt som til ansikt hals.. det kostet litt ja men jeg så ikke ut under svangerskapet. Jeg kan låve deg at jeg ble bedre etter bare 2 uker. alle kunne se det, så har jeg selv begynt og drive med dette etter at jeg merket hvor godt andre produkter som sminke også hjalp på huden forhold til vanlig sminke jeg har kjupt på HM feks. jeg vet at det gis garanti på produktene, vis du ikke er fornøyd vil du få pengene dine tilbake, det er litt penger å legge ut men SERIØST det har funka på meg , nå har jeg så si ikke ei kvise å jeg har gått over til enn anen type krem og rens innforbi mary kay. jeg har aldri hatt ett finere ansikt tanken på hvordan jeg var før. venninna mi som jobber som hudpleie hun blir like overasket hver gang når hun ser meg. å forstår ikke hvordan jeg er blitt så fin i ansikte, så sier jeg bare jeg bruker mary kay og aldri hvert bedre. vis du vil kan jeg sende over informasjon til deg så kan d se på det. anbefaler det på det sterkeste... mye tekst her men håper det hjalp deg litt (erfaren med kviser siden jeg var 13 år )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2011 Hei ebeline =) Ja jeg vil gjerne ha litt info.. skader jo ikke lese litt om det og hva det koster ovs.. Fikk ikke sendt deg pm her så kan du ikke prøve å sende meg en pm med mail el noe (vil ikke legge ut mail her)
ebeline Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 hei igjen tok litt tid før jeg var innom igjen her sender over en adresse til mary kay. så kan du lese litt om det så skal jeg gå over pris listene mine er en std siden jeg var aktiv sist men vis du er intresert kan jeg få det tak i for deg men ta deg enn titt nå først. http://www.marykaynorway.no/sub.php?page=154&spage=986&sspage=&c=&menu=43&pg=22&cat=&p=productinfo&artnr=10-020385 det er acne set du skal se på
BABY-JENTE Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Hei! Jeg sliter med acne (er ikke gravid) Jeg er litt skeptisk til kremer, for mange kan fungere noen uker eller et par mndr og så er det tilbake til den dårlige huden igjen. Jeg brukte feks MD formulations, og fikk fin, jevn og kvisefri hud i tre måneder. Etter de tre månedene så kom kvisene tilbake, i en mye større skala og nå sliter jeg med masse arr og byller :-( Har noen her inne erfaringer med bruk av denne kremen over lang tids bruk?
ebeline Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 jeg har også brukt MD jeg kan bare holde på hva jeg har vært bortid og hva jeg har brukt. jeg har hatt ekstremt mye vere hud enn det jeg har nå. disse kremene jeg bruker som sagt jeg gikk på acne kremen til jeg merket huden ble tør og gikk over til noe som heter timwiser hos mary kay det fungerer veldigt bra for meg ennå. jeg kan bare si anbefales på det sterkeste mine arr og porer er blitt mye mindre og jeg har brkt disse siden vinteren 2008
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2011 hvordan er prisene på disse settene da??? Må man ha hele settet eller holder det med en av de ???
Gjest Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 Står ein del tips her. Har ikkje prøvd noko sjølv, men fann det nettopp (er forøvrig ei fornuftig side ellers). http://www.rolv.no/urtemedisin/sykdommer/kviser.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå