Gå til innhold

Når begynner babyene å dytte seg opp med hendene når dem ligger på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, sånn at de holder hendene foran seg mens de ligger på magen, og på en måte dytter seg litt opp.. vanskelig å forklare, men håper noen skjønner hva jeg mener :)

Lillegull er 3 mndr, og når han ligger på magen, skriker han bare. Løfter litt på hodet og kikker rundt, men finner fort ut at det er kjipt å ligge sånn, så da legger han bare hodet ned og skriker helt til noen kommer å snur han :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sånn husker jeg at lillegullet også var. Skreik og nektet å ligge på maven. Jeg gjorde det slik at jeg lot henne ligge på maven i noen få minutter av gangen og heller flere ganger om dagen. Så helt plutselig så lå hun lenge på maven og med strakearmer. Da var hun 4 mnd.

Nå er hun 6 mnd og krabber bakover

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jepp, jeg brukte også å la lillegull ligge på magen en liten stund hver gang jeg skiftet bleier...så ble han ikke så lei, samtidig som han fikk trent mange ganger for dag ;-) Det kommer etter hvert!

Skrevet

hehe ja godt spørsmål.... Jenta mi blir 3 mnd i morgen, og hun ligger på ryggen på teppet ca 3 sekunder før hun vipper seg over på magen, for så å bli sinna fordi hun ikke ønsker å ligge på magen :P

hun kan løfte seg litt opp på armene, gjerne hvis hun vil tygge litt på hånda si, så er er i allefall ting i ferd med å skje :)

Skrevet

Jenta mi begynte dytte seg opp på armene når hun var rett over 3 mnd, og når hun var 3 1/2 mnd begynte hun å trekke bena litt opp under seg. Hun har enda ikke skjønt kombinasjonen. Hun er nå litt over 4 mnd.

Skrevet

Min gutt greide dette da han var ca 4 dager over 3 mnd. Var på 3mnd kontroll 2 dager etter han ble 3 mnd og da klarte han det ikke. Det skjedde bare helt plutselig da jeg la han på magen 2 dager senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...