MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Altså, sånn at de holder hendene foran seg mens de ligger på magen, og på en måte dytter seg litt opp.. vanskelig å forklare, men håper noen skjønner hva jeg mener Lillegull er 3 mndr, og når han ligger på magen, skriker han bare. Løfter litt på hodet og kikker rundt, men finner fort ut at det er kjipt å ligge sånn, så da legger han bare hodet ned og skriker helt til noen kommer å snur han
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Å sånn husker jeg at lillegullet også var. Skreik og nektet å ligge på maven. Jeg gjorde det slik at jeg lot henne ligge på maven i noen få minutter av gangen og heller flere ganger om dagen. Så helt plutselig så lå hun lenge på maven og med strakearmer. Da var hun 4 mnd. Nå er hun 6 mnd og krabber bakover
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jepp, jeg brukte også å la lillegull ligge på magen en liten stund hver gang jeg skiftet bleier...så ble han ikke så lei, samtidig som han fikk trent mange ganger for dag ;-) Det kommer etter hvert!
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 hehe ja godt spørsmål.... Jenta mi blir 3 mnd i morgen, og hun ligger på ryggen på teppet ca 3 sekunder før hun vipper seg over på magen, for så å bli sinna fordi hun ikke ønsker å ligge på magen hun kan løfte seg litt opp på armene, gjerne hvis hun vil tygge litt på hånda si, så er er i allefall ting i ferd med å skje
MissVaiper Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Jenta mi begynte dytte seg opp på armene når hun var rett over 3 mnd, og når hun var 3 1/2 mnd begynte hun å trekke bena litt opp under seg. Hun har enda ikke skjønt kombinasjonen. Hun er nå litt over 4 mnd.
Noregsgard Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Min gutt greide dette da han var ca 4 dager over 3 mnd. Var på 3mnd kontroll 2 dager etter han ble 3 mnd og da klarte han det ikke. Det skjedde bare helt plutselig da jeg la han på magen 2 dager senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå