Gå til innhold

ER det bare jeg som IKKE har hamster bleier ?? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hamstret en eneste bleie jeg! Ikke barnematglass heller for den saks skyld.

Har 3 pakker pampers på badet, men ville ikke kalt det for hamstring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OBS mente ikke hamster-bleier (som i overskriften) de bruker neppe bleier.

Skrevet

Hehe, skjønte jo den da.

Jeg har ikke, kjøper heller litt fra gang til gang. Aner ikke str hun kommer til å bruke, for hun er litt liten av seg.

Skrevet

var heeelt sikker på du mente HAMSTERBLEIER jeg:D *LER*

vi har kjøpt tre pk av hver str opp til 5 tror jeg detr var...men ike noe barnemat har vi kjøpt...hamstret? nei:)

Skrevet

Nei, ingen hamstring her:) Men skal nøyte meg litt neste gang jeg er på rema da.. Tenkte jeg skulle kjøpe hver dag i romjulen, men kiwibutikken her hadde bare i størrelse 7 igjen hele uka, så det ble bomturer. Mini er stor av seg, og det er så vanskelig å vite hvilken størrelse han kommer til å bruke etter hvert:)

Skrevet

Hamstrer ikke! Liker ikke å kjøpe masse som muligens aldrig blir brukt siden jeg vet ikke hvor mye man trenger i hver størrelse eller hvilken type passer best etter hvert. Dårlig for miljøet hvis alle hamstrer masse som ikke blir brukt pluss ødelegger tilbudet (butikkene kommer til å slutte med dette hvis folk hamstrer).

Skrevet

Haha for en herlig skrivefeil ;-D

Skrevet

Jeg har ikke hamstret. Kjøper gjerne 3-4 bleier når jeg trenger det, men handler ikke før jeg trenger det. Er, som noen andre nevnte, dumt å ende opp med masse bleier man ikke får brukt.

Skrevet

Jeg har heller ikke hamstret bleier og mat :)

Skrevet

Hehe ;-) for en artig skriveleif! Vi har ikke hamstret bleier. Erfaringsmessig vil type og størrelse variere veldig ettersom ungen vokser opp og fasongen endres.

Skrevet

Godt å se det ikke bare er meg som har hamstret ! :)

Jeg er førstegangsmamma, og aner ikke hvor lenge vi kommer den å bruke de forskjellige str.. nytter jo ikke spørre andre heller, for det er jo forskjellig fra unge til unge! Hittil har vi bare brukt pampers, syns de er mykest og best, men hvem vet etterhvert som ungen blir større? Har hørt mange si at de bruker pampers først, også bytter de til libero f eks etterhvert som ungen blir større.

Så for oss ble det altfor mye stress å tenke på denne hamstringen, gidder jo ikke ha bøttevis med bleier som vi ikke får brukt heller :)

Samme gjelder forsåvidt middagsglassene.. vet jo ikke hva ungen liker, så dumt å kjøpe masse som vi evnt ikke hadde fått brukt.

Skrevet

Her har vi heller ikke hamstret. Litt glad for dette innlegget for jeg begynte nesten å føle meg litt dum og uøkonomisk siden jeg ikke har gjort det...

Kjøpte 6-7 pakker i romjulen, to av str han bruker nå siden det var tomt, og et par i den neste str og 1 i str etter der. Kaller ikke det hamstring heller...

Han vokser så fort at det er umulig å si noe om hvor mange jeg trenger av hver str.

Allerede er han i str 4 og må nok straks over på 5. Str 3 brukte han bare 1 pakke av ca.. Nå er han 2,5 mnd..

Skrevet

Har ikke hamstret. Det tar bare plass i huset. Og hvem vet kanskje vi etterhvert bruker Libero Up & Go i stedet for pampers nattbleier som vi gjør nå. Så jeg orket ikke. Rett og slett. Jeg sløser heller penger på bleier. Barnematen lager jeg selv så jeg gadd ikke hamstre glass heller.

Skrevet

Er så enig med sillyfilly og Olivia...jeg orket ikke, og lager mesteparten av maten selv..

Skrevet

Kjøpte inn 6 pakker med pampers str 4. Etter det vet jeg ikke hvilke bleier hun kommer til å bruke.

Er nesten litt glad tilbudet på abymat er over. Helt forferdelig å si det, men de hadde så utrolig dårlig utvalg på Kiwi her. Så nå kan jeg handle det jeg vil på andre butikker med god samvittighet. Eller lage selv.

Tittet innom kiwi i går og de har jo gått fra å være billigst på babymat til å være dyrest nesten. Tilbake til fullpris. Coop har beholdt fastlavpris som nå er lavere enn Kiwi.

Skrevet

Elsker den skriveleifen ;)

Hamsterbleier...hihihi

Skrevet

Det er tydeligvis ikke bare du som ikke har hamstret.

Men det har jeg!!! Har sikkert kjøpt inn opp mot 6000 bleier!!!! Har to bleiebarn da, og minste er barn nr 3, så har brukt vektoppgangen på de to andre som "mal" for hvor lenge bleiene blir brukt. Har valgt å gå for Pampers da det er kun det jeg har brukt til de andre. Så er veldig fornøyd, ser ut som om jeg har klart å kjøpe inn riktig antall av de forskjellige størrelsene også, så dette lover bra. Har spart maaaaassssse!!!!!

(har kjøpt inn barnemat også, men ikke sååå mye)

Skrevet

Eg har hamstra. :-)

Har kjøpt ca 30 pakker bleier, de til 5,- på rema. (30 * 5 = 150 kr.)

Har en gutt på 2 år som fortsatt bruker bleier, så veit at str. 5 vil bli brukt lenge av baby (og 2-åring), pluss at eg har god plass til å lagre. Kjøpte derfor 2 pk. bleier kvar gang eg var på rema i høst.

Dersom eg ikkje får brukt opp alle bleiepakkene (noke eg trur eg får), så gir eg de bort.

Skrevet

eh hvordan kan de som hamstrer ødelegge for alle sammen på lang sikt?

Skrevet

Jeg er av de som har hamstret.. Er alenemor så sparer der jeg kan spare..

Jeg gikk ut i fra nevøen min og hvor lenge han har brukt hver størrelse, og siden jenta mi er veldig tynn og hittill har brukt hver str mye lenger enn han som er litt kraftig kjøpte jeg litt mer i hver str..

Hun er 7,5 mnd nå og vi skal snart bytte til nr 4..

Men har ikke kjøpt større enn nr 5 for det veit jeg ikke om hun noen gang trenger..

Kjøpte også ca 30 glass med middager, men det var litt mer en bommert.. kjøpte når hun var ca 5,5 mnd, og når hun var litt over 6 ville hun ikke ha 6 mnd glassene lenger.. Så her står det noen glass i skapet som jeg må prøve å lure i henne innimellom.. 8 mnd glassene derimot, som jeg kjøpte noen få av, vil hun gjerne ha..

Skrevet

Nei, har ikke HAMSTER bleier jeg heller. LOL

Skrevet

Hamsterbleier har jeg ikke, men min datters kanin har på seg prematurbleie og prematurbody når den hopper løs inne....

Til baby har jeg hamstret en del, str 3,4 og 5 (tilsammen ca 80 pakker av libero, pampers og coopsbleiene). Noe større tror jeg rett og slett ikke blir aktuelt sett ut fra vektkurven hennes og det faktum at hun ikke liker ting i bleia. Så hun blir nok tidlig bleiefri, som sin storesøster og sin mor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...