Gå til innhold

HATER UVI!

Mrs Bad enkelt og greit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått med dette leeeenge. Helt siden starten av desember. Fikk tabletter av legen. Furadantin eller noe sånt men de ble jeg jævlig dårlig av. Begynte å spy og magen ble helt rar. Så da slutta jeg på de. Var bare så vidt legen ville gi meg tabletter i det hele tatt siden det nesten ikke var utslag.

Jeg har gått med ekstreme smerter i magen siden dette og i dag hos jordmor sa hun at jeg hadde fullt utslag på urin. Så nå må jeg til legen igjen for å få nye tabletter. Slitsomt å ikke bli kvitt det. Jeg var jo nesten i mål men så ble jeg plutselig hundre ganger verre. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det tidligere i höst, hadde UVI hver måned omtrent, men det var lite utslag. Fikk tabletter, det roa seg ned og kom tilbake igjen gang på gang.

Etterhvert så gikk det ikke over og jeg fikk smerter som bygget seg opp, viste seg at jeg hadde nyrestein og det var grunnen til hyppige UVIer.

Håper at du ikke har det samme, for det gjör virkelig vondt. :)

Skrevet

Nyrestein ja. Hmm. Hvordan smerter hadde du da? Hos meg kommer de helt plutselig og er så ille at jeg plutselig bare skriker ut. Kjennes ut som pigger som stikker meg nederst i magen.

Skrevet

Jeg er förstegangsfödende så jeg trodde at det kanskje var kynnere som kom pga UVI. Det gjorde vondt nederst i magen (trodde jeg, klarte ikke å lokalisere det först, viste seg at det gjorde mest vondt på höyresiden), men det gikk alltid over når jeg fikk antibiotika.

Siste gangen jeg hadde det som viste seg å väre et nyresteinanfall, så begynte det på samme måten, med UVI symptomer + at det gjorde vondt i magen, men denne gangen gikk det ikke over selv om jeg hadde fullfört hele kuren. Fikk ny kur, men rakk bare å spise noen tabletter för det begynte å gjöre så vond at jeg ble innlagt. Det begynte med svake smerter som ikke forsvant, de var konstante og bygget seg gradvis opp til å bli ganske sterke smerter som bare holdt seg sånn. Jeg skjönte at det ikke kunne väre hverken rier eller kynnere siden smerten ikke kom takvis men bare holdt seg sånn.

Dette pågikk i ca. 15 timer, med så sterke smerter at jeg ikke kunne sitte, eller ligge, kun gå og stå.. Tilslutt måtte jeg tilogmed tisse stående fordi det var altfor vondt å sitte. Da fikk jeg endelig komme inn til legen som da skjönte at dette ikke bare var en UVI, og sendte meg videre til sykehuset.

Jeg har slitt mye med UVI för graviditeten og, men da brukte jeg ikke å få vondt i magen, jeg hadde hört at UVI kjennes annerledes ut når man er gravid så derfor skjönte jeg ikke at det var noe mer för det ble ganske ille..

Skrevet

Da er det nok ikke nyrestein jeg har. For jeg får utrolig vondt når jeg står og går. Og når jeg vrir overkroppen min.

Er nervøs for at uvi'n skal gå over til nyrebekkenbetennelse for det er det siste jeg trenger iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...