<3Minesmå<3 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Min er 6 mnd nå og jeg ser tendenser til at han vil krabbe. Han drar føttene oppunder seg å står i noen sek på alle fire.. men så detter han ned igjen ;p Har lyst til å hjelpe han litt nesten han klarer å åle seg frem å tilbake når han ligger helt flatt på magen da, men det er jo ikke helt det samme :-) synes han kan begynne å krabbe nå jeg :-) Når er det egentlig vanlig at de begynner å krabbe..?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Tror gjennomsnittet ligger på sånn ca 8-9 mnd når det gjelder krabbing, og de står gjerne en god stund på alle fire før de endelig knekker krabbekoden og begynner å krabbe. Her stod størstejenta på alle fire og svaiet i nesten 1 mnd før hun endelig knakk koden, og begynte å krabbe 9 mnd gammel. Men hun begynte å gå alene uten støtte allerede 11 mnd gammel, så det varte ikke så lenge m krabbinga gitt Denne oversikten er fin, og viser motorisk og sosial utvikling hos de små under 1 år; http://www.lekegrinda.com/det01.shtml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå