Kicam Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 27. januar 2011 Da håper jeg og tror at du snart kommer deg inn i en ny syklus snart:) Min syklus nå kan ikke en gang sammenlignes med hvordan de var før lap. Hadde flere måneder uten TR og hvertfall ikke noe el, og flere måneder med blødninger hver dag sammenhengende.. Så du kan vel tenke deg hvor overlykkelig jeg ble når jeg fikk min aller første positive eltest sist:) Jeg skal inn på kontroll nå den 7. februar og skal sikkert se om jeg skal begynne på pergo eller metformin, men vet egentlig ikke så mye om noen av dem.. Kan du noe om det siden du har gått på pergo? Trur ihvertfall du vil oppleve en helt annen syklus nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142838830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 27. januar 2011 #27 Del Skrevet 27. januar 2011 Takk for det Det er jo kjempe bra. Og tenker det gjorde godt med en positiv el test Skal du inn på kontroll 2 mnd etter lap? Tror jeg vil bestille meg en time også mars kanskje da? Hva syns du? Går til privat gyn. Metformin blir mange dårliga av i begynnelsen. Unntatt meg Men jeg vet jo ikke om jeg er insulinresistent. Det burde du få sjekket Men man skal visst ha effekt av det uansett. Pergo skal hjelpe mot å få el. Og i ditt tilfelle så tror jeg det vil gjøre susen! Man tar 1-3 tabl daglig fra dag 5 i syklusen. (hvilken dag, varier litt) Disse tar man i 5 dager. Og så skal man få el Og har du hatt en positiv test, så vil nok pergo virkelig være nyttig. Hvis du har bruk for det da Det er litt bivirkninger på pergo også. Som f.eks hetetokter Men jeg fikk beskjed at jeg ikke fikk begynne på pergo rett etter lap. For det er økt sjangse for tvillinger. Når jeg tenker meg om, sa hun at jeg skulle komme inn etter 2 mnd hvis jeg ikke ble gravid. Mens kirurgen sa 4 mnd. Da blir det 2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142838869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicam Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg fikk beskjed at jeg ble innkalt til kontroll igjen etter 2-3 mnd, så hvis gyn. din sier 2, så hør på han/hun;) Det hadde jeg gjort:) Jeg synes du skal bestille deg en time i mars ja, om ikke du blir innkalt da? Høres jo ut som at pergo virkelig kan være noe for meg, hvis syklusene mine holder seg stabile fremover:) Fikk beskjed av legen at jeg ikke skulle gå på noe medisiner før kontrollen, så regner med at etter en 2-3 mnd, så kan man begynne på pergo eller metformin? Hørtes hvertfall sånn ut på legen jeg prata med:) Litt sjalu på deg som har en fast gyn. Jeg blir sendt fra en til en annen på sykehuset og har egentlig ikke fått noe sjanse til å bli kjent med legen på den måten, må være deilig å vite hvem du skal møte og at du vet at legen kan hele din pcos- historie.. Er det dyrt å gå til privat gyn? Jeg skal hvertfall prate med legen ang. pergo`n:) Men hvordan tester man forresten om du er insulinresistent da? har egentlig ikke skjønt de greiene der helt enda:p Fungerer metformin på samme måten eller? Huff, føler jeg maser litt på deg jeg nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142838904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 27. januar 2011 #29 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har fått time 14. mars Skulle ringe selv. Ja absolutt! Jeg begynte på metformin ca 1 uke etter lap. Når jeg følte at magen var bra nok, til at jeg kunne bli dårlig Det er typisk det! Det koster ca 12-1300 tror jeg. Så det er svindyrt. Men samboer er med å betaler. Men jeg unner meg det, pga oppfølgingen jeg får. Sist bestilte jeg time hos feil gyn. Men de er så flinke til å skrive inn info. Så det var ikke noe problem. Jeg føler man blir tatt litt mer på alvor når man går til privat. Jeg er litt usikker på det med insulinresistent. Hvordan de tester det. Men metformin skal regulere insulinet i kroppen. Insulinresistent er noe med kroppen sitt opptak av sukker tror jeg (?) Vet du om det er vanskelig å få tak i pergo for tiden? Vi maser på hverandre Kjekt å ha noen andre å prate med enn sambo. Han forstår liksom ikke alt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142838971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicam Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #30 Del Skrevet 27. januar 2011 Hehe, enig i at det er godt å prate med noen andre om det:) Føler samboeren min har blitt prate ned i senk det siste halvåret, og det er som regel masse av det smme jeg trenger og prate om.. Så jeg fikk en ide en dag om at jeg begynte å skrive en slags pcos-dagbok, hvor jeg skriver ned alt jeg har lyst til å prate om og lurer på (hjelper faktisk veldig å skrive om det) og når han føler for det, så leser han i boka:) Er metformin den medisinen man går ned i vekt av? Trur jeg begynner med pergo, høres hvertfall ut som at det er det som er riktig for meg å prøve nå Hadde vært deilig å gptt til privat, men har ikke den beste økonomien for tiden, så trur jeg får holde meg på sykehuset så lenge:p Der har de jo all info om meg fra før også Så får bli der en stund til hvertfall:) Ringte du å bestilte time nå? Så gøy da! Litt morsomt at vi er på akkurat samme sted i hele "baby-prosjektet":p Lurer på hva vi får beskjed om på kontrollen? Jeg vet at det ikke var noe pergo i Norge for 4-5 mnd siden, for da var det snakk om at jeg kanskje skulle prøve det ut, men jeg ble sendt på lap i stedet.. Men ddet skal ikke være noe problem å få tak i nå trur jeg:) Så det er nok ikke noe problem, og hvis de ikke har det så trur jeg de hadde en annen type medisin (som jeg ikke husker navnet på) som skal fungere på samme måten:) Husker hvertfall at det var prat om noe sånt:p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142839006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 27. januar 2011 #31 Del Skrevet 27. januar 2011 Det var kjempe lurt. Har vært innom tanken selv. Men tror jeg skal gjøre det også Ja, mange går ned i vekt av den. Men jeg er enig med deg. Jeg ville også prøvd pergo. Eller Femar. Det står en artikkel på vg i dag om det. Noe med kreftmedisin hjelper folk å bli gravide. Femar blir brukt mot brystkreft tror jeg det var. Det står i vg at 20-30 % blir gravide med pergo. Mens hele 50% blir det med femar. Jeg ringte å bestilte time nå ja Nja, du ligger 1-2 mnd før meg da Håper ikke cystene er tilbake da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er min verste skrekk. For når jeg gikk på pergo så modnet eggene mine. Men det er ikke sikkert de kom seg ut pga alle cystene :/ Derfor blir mange gravide ved hjelp av lap og pergo. 80% sa kirurgen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142839035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicam Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #32 Del Skrevet 27. januar 2011 Ja, trur faktisk det har vært den beste ideen jeg har hatt siden jeg fikk diagnosen, det hjelper både for meg når jeg får skrivd det ut av systemet, og det hjelper han som slipper alle mine følelser og tanker 24/7:p Hmm, skal høre litt om femar på kontrollen jeg, men regner med at de vil jeg skal prøve pergo tenker jeg, siden det er mest vanlig å bruke:) Og hvis lap+pergo=80% sjanse for graviditet, så sier jeg ja takk;) Ja, tenkte på det selv her om dagen.. Men trur og håper at det tar cystene litt lenger tid en 3 mnd og komme tilbake.. Jeg fikk hvertfall beskjed av legen min om at etter lap, ville jeg ha hvertfall 6 mnd, med større sjanse enn noensinne for å bli gravid:) Så håper bare hun har rett:) Er ikke så langt foran deg da:) Og det må jo klaffe for oss begge også Så håper det klaffer for oss i februar jeg:) Hadde vært gøy! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142839070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 27. januar 2011 #33 Del Skrevet 27. januar 2011 Ja, jeg er helt enig. Trenger å få ut litt tanker, følelser og frustrasjon... *sukk* ååå kanskje februar er lykke mnd vår!!!! Det hadde vært noe Med en fin liten mage i sommer <3 80% er jo veldig bra!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142839098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicam Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 27. januar 2011 Vi satser på at februar er vår måned;) Så får vi holde hverandre oppdaterte her:) Vi liker 80%!! Må dra på jobb jeg nå.. Så vi prates:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142839109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 27. januar 2011 #35 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg bør vel ikke si at jeg snart skal hjem fra jobb hehe Ja, februar er herved får lykke måned!! Ha en fin dag! Og vi må holde hverandre oppdatert ja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142839157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicam Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 30. januar 2011 Hehe, lite å gjøre på jobben for tiden? Siden du kan sitte her inne å skrive:p Jeg har enda ikke fått noe positiv el.test, så trur ikke jeg har el denne pp`n.. Så da får jeg prøve igjen neste pp:) Hvordan går det der? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142850544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 31. januar 2011 #37 Del Skrevet 31. januar 2011 hehe, ja det er ganske rolig :/ Men det tar seg vel opp etterhvert Hvor lenge etter lap fikk du el? Det var jo synd det ikke ble positiv el test denne pp. Bra du snart skal til kontroll, så du kan få begynt på pergo. Og det hjelper jo absolutt at du ikke har hatt el i denne pp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142852305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicam Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 4. februar 2011 Hmm, jeg fikk el etter første tr etter lap`n:) Så det gikk veldig fort:) Nå skal jeg ikke på kontroll før den 24. i stedet.. Måtte bytte den 7. til den 24. pga ny jobb:) Så da må jeg vente litt lenger på kontrollen, men det går nok fint:) Bare gleder meg til å få positiv eltest igjen jeg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142869451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizoo Skrevet 8. februar 2011 #39 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei! Tenke jeg skulle dele noen av mine erfaringer når det gjelder pcos. Jeg er 25 år gammel og etter ei i slekta vår døde av livmorhals kreft, bestemte jeg og min søster å få en grundig sjekk. Jeg fikk da beskjed om mulig Pcos , og etter blodbrøver etc så ble dette konstantert. Jeg hadde aldri tenkt på dette når jeg plutslig gikk veldig fort opp i vekt når jeg var rundt 18 å klarte aldri å gå ned igjenn, altid endte det med økning uten at man viste hvorfor. I dag er det snart 3 år siden jeg fikk vite om dette, å jeg og min man har da prøvd snart i over 4 år å få barn. Jeg fikk da min første pergo kur, men ingenting skjedde, å det virket som at det ikke var mange av legene som hviste hva dette gjaldt. Den ene gyno som jeg gikk til da pensjonerte seg, og jeg datt litt ut av systemet hos det lokal sykehuset. Etter ei vennine av meg fikk konstantert pco, hadde hun fått vite om metformin fra sin lege. Jeg gikk da selvfølgelig til min fastlege for å forhøre meg om dette. Han ble litt paff , å ble litt usikker om jeg skulle gå på dette. I første omgang fikk jeg da 500 mg som jeg skulle ta en gang om dagen til jeg kom meg til time hos gyno for å høre om jeg skulle gå på dette . Time hos gyno sa med at jeg hadde gått opp så i vekt etc skulle jeg bare fortsette med metformin med økning på dosen . I dag tar jeg 3 x 1000mg daglig, å har dermed gått ned 20 kg på 1,5 år. Er ganske fornøyd med dette. Etter et par nye pergo kurer og også fått tilskudd av pergosterom i kroppen er det fortsatt ingeting som skjer. Syklus hva er det ? virker som kroppen bare lever sitt eget liv når det kommer til dette. Nå i desember var det ikke noe mens, og tenkte nå kansje vi har klart dette endelig ? Men nei , mens uteble og januar startet rødt. Jaja, man tenker da ta, etter å ikke ha vært i syklus på en ei stund og syklys ei stund ( komplisert , ja ) . trekker man bare pusten dypt etter negative tester å prøver å tenke framover for så å håpe på det positive. Siden i sommer har jeg vell vært hos 3 forskjellige gyno på sykehuset, Å hver gang sier di, deg skal vi følge opp. Men man føler seg litt glemt når man kommer inn på nytt til en ny person. Sitter der i 5 min å venter på at di har sett på papirene på hva som er casen. Så spørr di deg om det samme som alle har gjort , å du må fortelle alt på nytt. Fustrerende, ja . Men men, har vært å tatt 3 runder med blodprøver nå, å skal igjenn opp til gyno på Mandag. Har sittet og lest om Lab, tenkte jeg skulle ta dette opp med dem, om muligheten for å gjøre dette. Vi får se vi får se. Ha en trivelig dag folkens Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142883808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizoo Skrevet 8. februar 2011 #40 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei! Tenke jeg skulle dele noen av mine erfaringer når det gjelder pcos. Jeg er 25 år gammel og etter ei i slekta vår døde av livmorhals kreft, bestemte jeg og min søster å få en grundig sjekk. Jeg fikk da beskjed om mulig Pcos , og etter blodbrøver etc så ble dette konstantert. Jeg hadde aldri tenkt på dette når jeg plutslig gikk veldig fort opp i vekt når jeg var rundt 18 å klarte aldri å gå ned igjenn, altid endte det med økning uten at man viste hvorfor. I dag er det snart 3 år siden jeg fikk vite om dette, å jeg og min man har da prøvd snart i over 4 år å få barn. Jeg fikk da min første pergo kur, men ingenting skjedde, å det virket som at det ikke var mange av legene som hviste hva dette gjaldt. Den ene gyno som jeg gikk til da pensjonerte seg, og jeg datt litt ut av systemet hos det lokal sykehuset. Etter ei vennine av meg fikk konstantert pco, hadde hun fått vite om metformin fra sin lege. Jeg gikk da selvfølgelig til min fastlege for å forhøre meg om dette. Han ble litt paff , å ble litt usikker om jeg skulle gå på dette. I første omgang fikk jeg da 500 mg som jeg skulle ta en gang om dagen til jeg kom meg til time hos gyno for å høre om jeg skulle gå på dette . Time hos gyno sa med at jeg hadde gått opp så i vekt etc skulle jeg bare fortsette med metformin med økning på dosen . I dag tar jeg 3 x 1000mg daglig, å har dermed gått ned 20 kg på 1,5 år. Er ganske fornøyd med dette. Etter et par nye pergo kurer og også fått tilskudd av pergosterom i kroppen er det fortsatt ingeting som skjer. Syklus hva er det ? virker som kroppen bare lever sitt eget liv når det kommer til dette. Nå i desember var det ikke noe mens, og tenkte nå kansje vi har klart dette endelig ? Men nei , mens uteble og januar startet rødt. Jaja, man tenker da ta, etter å ikke ha vært i syklus på en ei stund og syklys ei stund ( komplisert , ja ) . trekker man bare pusten dypt etter negative tester å prøver å tenke framover for så å håpe på det positive. Siden i sommer har jeg vell vært hos 3 forskjellige gyno på sykehuset, Å hver gang sier di, deg skal vi følge opp. Men man føler seg litt glemt når man kommer inn på nytt til en ny person. Sitter der i 5 min å venter på at di har sett på papirene på hva som er casen. Så spørr di deg om det samme som alle har gjort , å du må fortelle alt på nytt. Fustrerende, ja . Men men, har vært å tatt 3 runder med blodprøver nå, å skal igjenn opp til gyno på Mandag. Har sittet og lest om Lab, tenkte jeg skulle ta dette opp med dem, om muligheten for å gjøre dette. Vi får se vi får se. Ha en trivelig dag folkens Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142883809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizoo Skrevet 8. februar 2011 #41 Del Skrevet 8. februar 2011 oi , kom vist to ganger opp her, beklager dette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142883810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #42 Del Skrevet 15. februar 2011 Insulinresistens kan legen sjekke med en blodprøve Legen min sjekket meg på bakgrunn av at jeg alltid er tørst og går mye på do. Testen var positiv og jeg fikk diognosen juni 09 (diabetes type 2) Pcos har jeg hatt i 8 år, vært prøver, slutt med typen og er nå klar for å prøve igjen. Meeen, venter på slankeoperasjon som sannsynligvis vil fjerne iallefall diabetesen, forhåpentligvis også Pcos'en. Må da helst vente iallefall 6 mnd før jeg prøver, så til jul er det bare å gi gass Gleder meg! Lykke til med prøvingen videre:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142914360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolein Skrevet 6. mars 2011 #43 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg er snart 21, og prøver Time hos gyn i slutten av april (LENGE til:(), der jeg skal forhøre meg litt om pergo. Fikk påvist pcos i november 2009, gikk Primolut-N, en kur over 10 dager, og hadde regelmessig menstruasjon i desember, januar og februar. Deretter null mens. Dro så til legen i oktober 2010, fikk provera til å bruke over 4 sykluser. Ingen mens etter dette. Så nå håper jeg det er hjelp å få, og at cystene har redusert i antall siden sist ultralyd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-142988313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicam Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #44 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei og velkommen til denne tråden:p Skulle bare si at jeg anbefaler lap! Hadde det i november i fjor, og hadde verken el eller noen regelmessig tr, men etter lap har jeg hvertfall fått nogenlunde regelmessig tr og jeg går på pergokur nå, så nå merker jeg hvertfall at jeg er godt igang;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-143020193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. april 2011 #45 Del Skrevet 5. april 2011 Hei eg er 22, å har PCOS. Prøvd siden mars 2007, fikk vite om PCOS'en i 2008. Gått på 5 kurer med pergo, sko starte me IVF behandling nå i Mai men legen sende meg til Lap først for å fjerne totalt 50 små syster i eggstokkene (22 på ene å 23 på den andre.) Går på Metformin nå frem til Lap. E langt i fra overvektig, heller andre veien så e på vakt når de gjelde vekten nå ja. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-143108975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle86 Skrevet 6. april 2011 #46 Del Skrevet 6. april 2011 Hei Slenger meg på her, selv om jeg er kommet til midten av 20 årene (er 25). Jeg sluttet på p pillene i mai 2010, og da mensen ikke dukket opp på ett halvt års tid oppsøkte jeg gynekolog og fikk påvist pcos. Så da fikk jeg provera for å "kickstarte" kroppen som gynekologen sa så fint.. Har prøvd det noen måneder, og testet etter EL, men får ikke noe utslag.. Skal tilbake før sommeren, og om jeg ikke var blitt gravid da, så var pergo neste steg slik jeg forsto det. Er uansett greit å vite at men ikke er alene om denne pcoen.. jeg føler meg ofte litt lei meg når veninner snakker om hvor fort de ble gravide, og om vi ikke skal ha en liten en snart... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-143112167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicam Skrevet 7. april 2011 Forfatter #47 Del Skrevet 7. april 2011 Hei Solstråle86:) En ting er sikkert, du er hvertfall ikke alene her nei:) Jeg begynte også på provera for å kickstarte kroppen, fikk da endelig tr, men de fant fort ut at jeg måtte inn til lap. Har dere pratet om det hos legen? Tok lap nå i november og begynte på pergotime nå for å få ordentlige el.. Sitter ikke spira snart, så blir det mest sannsynlig IFV for oss.. Så håper det bare skjer nå, på naturlig måte.. Skjønner godt hvordan du har det når du hører andre venninner prate om slike ting, det gjør vondt.. Men vi får holde hodet høyt og ikke gi opp;) En dag så sitter vi der med store mager:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-143114559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. april 2011 #48 Del Skrevet 7. april 2011 Hei solståle! Har hørt om at de bruker andre metoder på ifv i danmark! Der de lager et snitt i egget slik at det fester seg lettere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-143115246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle86 Skrevet 11. april 2011 #49 Del Skrevet 11. april 2011 Hei igjen Hvordan fant de ut at du skulle inn til lap? Min gynekolog nevnte ikke noe om det når jeg var der sist...det virket som om han hadde veldig tro på denne proveraen. Men han sa og at om ikke den fungerte kunne vi se på andre alternativer når jeg skal tilbake.. som feks pergo. Hadde vært veldig fint hvis kroppen kunne ordne dette litt på egen hånd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-143129088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicam Skrevet 11. april 2011 Forfatter #50 Del Skrevet 11. april 2011 Da er nok det neste steg på veien etter proveraen:) Var etter det at jeg fikk henvisning til lap:) Uansett hva som skjer videre, så lykke til og hold oss gjerne oppdatert:) Jeg går nå på pergo, så får se hvordan det går;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142740304-er-det-noen-her-i-tidlig-tjue%C3%A5rene-og-som-er-pr%C3%B8vere/page/2/#findComment-143129282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå