Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Eller er det "bare" til kvinner? Har nemlig fått resept på dette mot soppinfeksjon, og nå lurer jeg på om jeg bare kan ta ut to tabletter og gi en til han også? Glemte å spørre da jeg var til legen.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Ingenting i veien for at en mann kan bruke diflucan dersom han har soppinfeksjon - men er du sikker på at han har det? Det vanligste ved partnerbehandling er krem. Regner ikke med det er vagitorier du har fått siden du vil gi det til mannen? Og så har du kanskje kun fått nok tbl til 1 person?? Han burde tatt dette opp med sin egen lege. Sjekk evt felleskatalogen.no
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Er sikker på det er det han har ja, vi har plagdes med dette mye, og har som regel brukt canesten på ham, men får det tilbake og tilbake..jeg har nå fått resept på diflucan som jeg kan ta ut mange tabl på fordi jeg får det minst en gang i måneden.. han har vært til lege med det før (flere år siden nå da) og fått konstantert at det er det det er, og det er likt igjen nå. Åh irriterende å være plaget med dette!! Nei det er vanlige tabletter man skal svelge.. håper jeg da, har gjort det mange ganger, hehe! Tar sjansen på å ta en tabl hver nå da, takk for at du svarte meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå