Gå til innhold

Legene tenker dager, ikke uker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får jeg riedempende drypp som de kobler fra i 7 tiden. Da har jeg fått min dose, å da skal de overvåke meg å se hvordan jeg reagerer etter det. Legene tror ikke hun blir i magen min så mye lengre, så de tenker dager, å det blir keisersnitt om hun skulle komme. Trodde jeg var 30 uker på vei, men er visst vare 27+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ikke kjekkt ut:S Hvorfor mener di at du er 27 + 4 og du mener du er 30 uker på vei?

Skrevet

Håper engelen blir i magen så lenge som mulig... <3

Skrevet

Hvilken dato har du termin da???

Jeg er 30+1 i dag og har termin 17 mars<3

Var rart at det skulle skille så masse fra dine uker og legens...

Skrevet

Hvilken dato har du termin da???

Jeg er 30+1 i dag og har termin 17 mars<3

Var rart at det skulle skille så masse fra dine uker og legens...

Skrevet

det har jeg merket med min lege også... han går ut i fra terminen min som er 5 mars, men hos han var jeg 30+4 i går men er 32 uker i dag/morgen i følge ul ( som jeg får hver gang på jordmorkontrollen... syns det er ganske merkelig hehe

Skrevet

Du får ha lykke til, og prøv så godt du kan å være rolig og ikke stress (kan forårsake flere rier/kynnere om du er stresset). Dette kan gå bra!

Da jeg var gravid med min eldste datter, så ville hun ut da jeg var 26 uker på vei. De ga meg riedempende drypp også, noe som ikke hjalp noe særlig, og etter 2 dager kom legene inn til meg og sa jeg var satt opp til keisersnitt om et par timer. Da hadde jeg gleden av å fortelle at jeg trodde (var ikke helt sikkert, men trodde) at riene ikke kom så ofte, og var heller ikke så vonde. Da ble det CTG måling igjen, som visste at ja, riene kom ikke så ofte. Da ble KS satt på vent. Ungen holdt seg inne i 10 uker til og kom 36+2. Ja hadde sterke kynnere i løpet av de 10 ukene og måtte være ekstrem forsiktig med alt av løfting, gåing, stressing, osv, men det funket.

Skal tenke på deg og ønsker deg alt godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...