glerme81 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Når kan vi begynne med babysvømming?? hvor tidlig begynnte dere??
Cornelianelia Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Begge mine var rundt 4 måneder da de begynte. På kurset til storesøster var hun omtrent eldst da. På kurset til lillebror var han omtrent yngst. Jeg ville ikke begynt så mye tidligere, da er alt så uforutsigbart med når barnet er våkent, trøtt, sultent etc.
Lykkemin Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 vi begynner nå i januar og da er han litt over tre mnd de anbefaler at man starter et sted mellom 2-5 mnd om jeg ikke husker feil
OktoberPrinsesse10 <3 Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 På kurset vi skal starte på nå anbefaler de at baby er rundt 3mnd.. Meld dere på i god tid, det er rift på plassene:)
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Vi begynte da hun var 4 måneder. I bassenget her må de være over 3 måneder og veie min. 5kg. Babysvømming var gull! Hun var litt redd i dusjen, men ellers så elsket hun det. Var 30 min. en gang i uka og det var nok. Hun var supersliten etterpå, men var strålende i vannet:) Kan absolutt anbefales!
glerme81 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2011 takk for svar gleder meg til babysvømming, men hun er bare en uke enda
Pumba78 Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har ikke klart å fåplass nå i januar, prøver igjen i mars, da vil hun være 5 måneder. Ekstremt vanskelig å få plass i Oslo!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Jeg skal på babysvømming med jenta mi nå i januar. Da vil hun være 3 1/2 Mnd gammel. Gleder meg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå