Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Er det ikke rart hvordan vi blir "avhengie" av dette forumet? :-) Er ikke så rart da, det er jo et fantastisk forum! Betryggende å høre andres historie om dette som opptar tankene til oss gravide dagen lang. For meg har det nesten blitt en del av hverdagen å gå inn her og kikke litt og kanskje legge igjen et spørsmål eller tanke. I alle fall takk til alle dere fantastiske gravide der ute for deres svar, ideer, spørsmål og tanker:-) Og lykke til til alle:-)
gledebarnet2 Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Tilbringer mye tid på bim, her er det alltid noe nytt,morsomt og spennende å lese. Føler at på dette forumet er folk veldig ærlige og direkte. De fleste tør å si sine meninger. Men veldig mange meninger kan være sårende, mange er veldig emosjonelle (hormonelle) og tar ikke hensyn til hverandre. Man kan bli frustrert av dette:) Uansett er jeg her hver dag og leser og svarer på innleggene, er glad for at et slikt forum finnes:)
*Ønskergjerne* Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Så enig , så enig mye tid blir brukt her for tida,er så koselig:)
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Hei jenter, jeg er visst "avhengig" jeg også.. Men det er godt å ha dere her hver dag da det ikke skjer så veldig mye spennende ellers omkring en. Mitt sosiale liv er liksom satt på hold akkurat nå. Så forumet er min kontakt med omverden og andre i liknende situasjon når kvalmen og trettheten herjer som verst. Takk.
zassy☆ Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Skyldig her også.. Men har ikke fortalt det til NOEN andre enn kjæresten enda, så jeg må få utløp for alle tanker og følelser et sted, hehe. Og så er det veldig koselig å følge med på alle sammen da, men merker jeg til tider kan tilbringe litt vel mye tid her..roer seg kanskje etterhvert..eller så blir det enda verre
Undretrollet Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Hihi... Tipper det ikke roer seg med det første Værtfall om jeg kjenner meg rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå