Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble fridd til på selve nyttårsaften :D Dette var utrolig stas**

Ville bare dele litt rundt meg !

Men venter forsatt på og bli gravid, er blitt veldig sliten av denne ventingen.... HÅPER HÅPER HÅPER DET KLAFFER DENNE MDN !

Kanskje jeg klarer og snu tankene over til bryllupet, og lar meg selv bli gravid :D

hmm * tenker *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forresten, IMK på førstkommende fredag !

symtomer: kvalm ( kan kanskje være sjuk) vondt i brystene, det har jeg vært den siste uken ) trøtt !

hmmmm

Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

Jeg ble fridd til lille julaften :)

Men her håper jeg på baby før bryllupet...så vet ikke hva som kommer til å stresse meg mest (skal ikke gifte oss før aug. 2012) ;)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Du får nok tankene litt på andre ting ja...mye å planlegge når du skal gifte deg!

Lykke til!

Skrevet

Jeg ble fridd til på bursdagen min rett før jul:) Er så utrolig koselig og gå rundt og være nyforlovet.. Her håper vi også på et barn før bryllupet så foreløpig er bryllupet satt til sommeren 2012..

Skrevet

Gratulerer :) Jeg ble forlovet nyttårsaften i fjor, gift nå da.

Håper spira sitter, noen ganger skjer alt på en gang :)

Skrevet

Sååå hyggelig :D Det blei jeg også ;) Får vi se om d blir baby først, eller bryllup :P

Skrevet

Gratulerer masse!! Så gøy da! Hadde du noe anelse eller kom det som lyn fra klar himmel? Spennende tid dere har i møte. Det er veldig gøy, og litt slitsomt å planlegge.... Krysser fingrene for at det blir baby før bryllup på dere! =)

Skrevet

Jeg ventet meg nok et frieri, men kom alikevel litt uventet :D

Men guri hvor magen som har blitt fridd til her inne , GRATULERER ALLE SAMMEN :)

Vi skal heller ikke gifte oss før til neste åg grunnet min bror og frue skal gifte seg i sommmer. Vil ikke ta ifra dem glansen**

Håper virkerligt at nruket treffer snart :) Hadde vært så utrolig deiligt ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...