Gå til innhold

Strippet i dag...sjangs for at noe skjer snart???

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble strippet i dag og hadde 2-3 cm åpning og moden, er i uke 39... Håper så inderlig at noe skjer snart og at det har satt i gang ting!! er så lei av å gå å vente og ikke sove osv...andre som vil dele sine erfaringer med stripping?? hvor effektivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes vel ikke noe fasitsvar, det fungerer for noen, for andre ikke. Hjalp ikke for meg, i sin tid, men kjenner andre som rimelig kjapt kjente virkning. Er vel sånn at hvis noe skjer, så skjer det innen 48 timer etter strippingen?

Skrevet

Jeg ble første gang strippet i uke 38 forrige gang men da skjedde det ikke noe, ble vel strippet 3 ganger siste gang i uke 39 og da gikk vannet på natta etter og hun kom på morgene. Selv om du ikke går i fødsel så tror jeg det kan hjelpe for det med att det modnes og ting skjer der nede raskere. Jeg opplevde ihvertfall att slimproppen kom hel ut rett etter en stripping og att jeg begynte og lekke fostervann etter siste og jeg innbiller meg ihvertfall att strippinga hadde mye og si. Men vitig og prøve og gå litt rundt hjemme i dag og prøve og være litt aktiv rett etter strippingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...