<3 trekløver i april 2011<3 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Heisann! Hører fortsatt til 2.trimester, er 26+1, men det er vel her inne jeg treffer på dere som har vært på 3D-UL:). Vi har to jenter på 5 og 8 år fra før som venter spent på minstemann. Har bestilt 3D-UL om 8 dager. Vil gjerne høre litt erfaringer rundt dette å ha med vordende storesøsken på 3D-UL. Har hørt mødre selv bli skremt av bildene, mens andre skryter uhemmet. I tillegg har vi tre timers reisevei hver vei, CD og DVD får vi jo med. Så tenker at det kanskje er nok å vise dem dette da vi kommer hjem:)
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Hei Jeg hadde med meg begge jentene mine, men nå skal det sies at de var noe større 13 og 17 år.. Etter oss var det noen som hadde med seg ei litta snelle. Det er en helt fantastisk opplevelse.. ihvertfall syns vi alle her det. På nettsiden der jeg var (lysaker) står det at du kan ta med søsken, familie og venner. Han som vi var hos laget en veldig koselig opplevelse for både vordende mor, far og søsken:) Gjør det du syns er rett for dine barn. Det er du som kjenner de best Ønsker deg masse lykke til
<3 duracellkanin <3 Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 jeg har ikke barn fra før.. men hadde jeg hatt det så ville jeg nok tatt dem med jeg fikk 3D ul fordi legen skulle trene seg opp.. og det var SUPERT!! jeg skal bli alenemor. og jeg hadde med meg min lillesøster og mamma hun som tok 3D'n sa at jeg bare kunne ta med meg HELE familien desverre fikk ikke min elskede stefar tid til å være med.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå