Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Nå ligger vi på barsel, hele familien, med en nydelig liten gutt på 3500g KS var fantastisk, et helt utrolig legeteam som var med oss. De var støttende, forklarte alt underveis og hadde hele tiden en hånd å holde i hvis det var nødvendig Masse smil og god stemning på OP, og verdens søteste jordmor som fulgte oss hele veien fra ankomst til barsel. Etter en dag + natt på sterke smertestillende er jeg nå på beina. Riktignok ikke så mye hopp og sprett enda, men det kommer seg veldig fort nå. Formen er super bortsett fra KS såret som lugger endel. Men det er ikke annet å vente Vil bare si til dere som skal ha KS: Det er en fantastisk opplevelse! Både jeg og mannen lå/satt og gråt da vi fikk lillegutt på vår side av forhenget, og etter noen minutter på brystet mitt fikk mannen være med på stelling mens jeg fikk bandasje. Hele operasjonen tok ca 35 min. Absolutt bare positive minner Masse lykke til dere andre fødeklare og KS-klare! Ønsker dere alt det beste og kjempefin fødsel!
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 så koselig å høre at alt er bra Nå må dere kose dere masse med sjarmøren deres og masse lykke til fremover kle
J -76 Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer så mye. Takk for at du delte en fin KS opplevelse, skal selv inn til KS 24.2. Lykke til videre!
AO3 Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer! Godt å høre at du hadde en så fin opplevelse, jeg trenger noen slike historier... Gruer meg veldig til snittet mitt. :/
magica fra tryll Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer så mye, Mentha! Nå har jeg 4 dager til termin og er bare superklar til å møte babyen min:)
urmoderen *mamma* Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer så mye! Nå er det snart tiden for oss andre også
<3 duracellkanin <3 Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 GRATULERER!!!! ååå så koselig å høre!!! jeg er sååå glad på deres veine! <3 kos dere masse med gutten deres!! KLEM!!
nr 4 i magen på overtid Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Jeg er så glad på dine vegne kjære du:) Han er nydelig:) Gratulerer så mye igjen, med prinsen:) Godt å høre at formen er stigende:) Kos deg, vi snakkes:) God klem
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #13 Skrevet 4. januar 2011 Høres ut som en veldig fin opplevelse! Og gratulerer som mamma!! Gleder meg til det er min tur nå
KmammaK Skrevet 4. januar 2011 #14 Skrevet 4. januar 2011 Se der var gutten din på plass!! så flott å høre at alt gikk bra og at du hadde en fin opplevelse! Gratulerer!!
ambumamma Skrevet 4. januar 2011 #15 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer så masse og så bra at alt ble en positiv opplevelse for dere. Kos dere masse med det nye familie medlemmet
ambumamma Skrevet 4. januar 2011 #16 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer så masse og så bra at alt ble en positiv opplevelse for dere. Kos dere masse med det nye familie medlemmet
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. januar 2011 #18 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer så mye:D Hørtes helt fantastisk ut. Nå begynner jeg faktisk å glede meg også. Har dere bestemt navn forresten?
snupp86♥ Skrevet 4. januar 2011 #19 Skrevet 4. januar 2011 gratulerer så masse... godt å høre en solskinnshistorie innimellom noen av de skrekk historiene man finner rundt omkring...
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 4. januar 2011 #21 Skrevet 4. januar 2011 Tusen takk alle sammen Lillegutten skal få navn etter bestefaren sin, som er tradisjon her på gården. Etter det jeg har opplevd er planlagt KS virkelig ikke noe å grue seg for! Tror ikke jeg kunne fått en finere fødselsopplevelse Nå er jeg oppe og går igjen, og skal straks ut i gangen og hente meg litt kveldsmat I morgen regner jeg med vi flytter til pasienthotellet. Gleder meg til å høre historier fra dere alle sammen!
2tettebabyer Skrevet 4. januar 2011 #22 Skrevet 4. januar 2011 gratulerer så mye :-) så fint at det gikk så bra :-)
fumi110111 Skrevet 4. januar 2011 #23 Skrevet 4. januar 2011 Masse grattis:-) ..litt sjalu nå altså...hehe! Virker som om snuppa mi har tenkt å være inni magen en stund til :-(
Mrs. Zoidberg Skrevet 4. januar 2011 #24 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer så masse! Kjempekos å høre at alt har gått så bra
Gjest Marie-85 Skrevet 5. januar 2011 #25 Skrevet 5. januar 2011 Vet jeg spurte inne på ks-debatten også.. Men hvor mange dager må du være der? Får du på hotellet også?? :) Fikk beskjed om at vi kom til å bli på barsel jeg.. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå