Gå til innhold

Begynner å bli fortvilet og lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle år har jeg hatt regelmessig mens, den kom på samme dag i en 28 dager syklus på morgene. Vi fikk en sønn for 2 år siden, og når mensen kom tilbake var den regelmessig med en gang. Jeg har ikke brukt prevansjon, vi har tenkt sikre perioder og "hoppet av i svingen".

Så for 4 måneder siden begynte vi å tenke på en til. Tror vi traff veldig bra under første PP, å hadde alle graviditets tegn. Men, så kom mensen en dag før tiden, altså etter 27 dager, jeg syntes det var rart, men tenkte ja, ja. Så neste måned kom ikke mensen før etter 30 dager. Og nå denne måneden skulle jeg hatt mens den 31.12, men sitter forsatt her uten mens, ingen mens smerter. Ømme pupper og stikkinger i brystvortene, men negative graviditest tester. Testet både 31.12 og igjen i dag tidlig. Har hatt jevnlig sex annenhver dag i mulige perioder, så burde ha truffet sånn ca om jeg ikke lenger er sikker på når EL er.

Hva skjer, hvorfor en syklusen plutselig helt på styr?? Noen med noen tips?

Jeg hvet at det er mange som har prøvd lenger en oss, og at vi må vente tålmodig. Det er ikke det, men blir veldig forvirret av at min ellers så regelmessige kropp ikke er som vanlig!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt når kroppen tuller seg! Min kropp har også hatt noen sånne perioder! Det kan jo kanskje hende at du er gravid? Har lest om folk som ikke fikk positive graviditetstester før 10 dager etter ikm...krysser fingrene for deg og om tanta kommer, så får vi håpe at syklusen din stabiliserer seg etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...