Gå til innhold

Dere som er 14 - 16 uker: Kjenner dere noe??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 16. Kan kjenne livmoren (tror jeg) når jeg sitter på huk og bøyer meg for å reise meg opp.

Ellers er det fint lite jeg merker, dette er min nr 2. Trodde man skulle kjenne det litt før, men jeg aner ikke om det er noe jeg kjenner eller luft:)

Sist var jeg på UL i uke 18 og jeg bel veldig overrasket over hvor livlig datteren min var der inne. Jeg kunne ikke kjenne noen av disse bevegelsene overhodet. Tror jeg kjente noe da jeg lå på magen rundt den tiden. Lå på magen i går og kjente et lite svakt "stikk", så kanskje det var babyen som kjeftet på meg for at jeg klempte på den?

Jeg er 14 uker og har ikke kjent noe enda, tror jeg... Mulig det har vært noe kiling/bobler, men det er helt umulig å vite hva det kommer av.

Har heller ikke syntes at jeg har kjent livmoren, men i dag på trening lå jeg på ryggen samtidig som jeg hadde masse kynnere og da kjente jeg den godt! Og den var mye lenger opp enn jeg trodde den var, det var ganske rart å kjenne:)

Har forresten hatt kynnere helt fra uke 8-9, rundt uke 12 tok det seg opp og nå syns jeg det er litt i overkant mye, vet ikke om jeg bør fortsette å trene når det ga meg så mange og harde kynnere... Snakker om laaaangt flere enn 4 i timen.

Har dere kynnere allerede?

Jeg er 2. gangs og 15 uker. Har følt noen små dunk, men kan ikke påstå at det er babyen hehe. Sist kjente jeg ikke noe før i uke 18 tror jeg.

Livmora derimot kan jeg både se og kjenne når jeg ligger på rygg. Om morgenen ser jeg den veeeldig tydelig. Har jo begynt å få mage og, noe som er veldig stas:D

Håper på å kjenne babyen snart:)

Jeg er i begynnelsen av uke 16, men kan ikke si at jeg kjenner noe fra babyen enda nei.. livmoren begynner å bli synlig da :) Siden jeg er førstegangs så forventer jeg ikke å kjenne noe før om 2-3 uker tidligst... :) Ikke noe særlig mage enda heller, ser bare litt smågravid ut på kveldene...

Annonse

Jeg er selv ca 15 uker på vei og mener at jeg innnimellom kan kjenne små spenniger og små dytt der inne fra. Og avogtil skvetter jeg til av et eller annet der inne. Veldig merkelig følelse. Er andre gang for meg da. Forrige svangerskap mener jeg at jeg begynte å kjenne "noe" når jeg var ca 16 uker.

Men er det noen av dere som kjenner noe ellers, om at magen vokser eller noe. mener å huske at jeg hadde mye sånne strekke vondter i forrige svangerskap, men det har jeg ikke nå...

Kjenner ikke noe av at livmoren vokser lengre,men kjenner hvor livmoren er når jeg trykker på magen :)

Har kjent liv daglig i et par uker nå <3

Er 14+6 uker på vei i dag. Med tvillinger vel og merke :P

Magemålet/symfysemålet mitt var på 19cm i går,så jeg er vel 4-5cm over normal på det :P

jeg er 15+4 idag og kjenner absolutt null og niks. Jag får regelmessig vondt langs sidene og ned mot lysken, så regner med at livmoren driver og strekker på seg. Ellers har jeg ikke fått mage, og har heller ikke kjent livmoren (har prøvd å finne den når jeg ligger på rygg, men vet ikke hva jeg skal lete etter). Jeg kjøpte meg en dopler, så jeg har hørt hjerteslag flere ganger (utenom på kontroll, da fikk jeg også høre hjertet), så lille knøttet lever :), selv om jeg absolutt ikke føler meg gravid i det hele tatt :( :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...