Aleksander+Hannah i magen Skrevet 4. januar 2011 #1 Del Skrevet 4. januar 2011 Har i dag 7 uker igjen til termin, og har i store deler av dette svangerskapet vært innstillt på å få keisersnitt pga en totalt foranliggende morkake, som de på to ultralyder har sagt at 90 prosent sikkert ikke kommer til å flytte på seg. Nå har den derimot flyttet seg mot alle odds, og jeg kan føde vanlig, noe jeg absolutt ikke er klar for. Hadde en traumatisk fødsel for snart fire år siden, som endte i ett akutt keisersnitt etter 17 timer, der både jeg og veslegutten holdt på å stryke med. Fikk ingen oppfølging etter denne fødselen. Har snakket masse med jordmor om dette gjennom svangerskapet, men har følt meg trygg siden det mest trolig ville bli ett planlagt keisersnitt nå. Nå er derimot alt annerledes! Jeg får ikke sove pga tanker om å måtte gjennom en vanlig fødsel. Kontaktet sykehuset for å få samtaler der, men de har ingen ledige timer til meg før jeg har termin. Hva gjør jeg for å få samtaler om å få innvilget et planlagt keisersnitt? Kan min jordmor henvise meg? Kjenner meg ganske så rådvill her... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142739319-angst-for-f%C3%B8dselen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå