Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff nei, det var jo ikke hyggelig lesning...

Men er jo bra at de tar tak i det og kobler inn arbeidstilsynet. Ser jo at ledelsen har et annet syn på saken, men det er jo ikke uvanlig..

Jeg har også plass på ullevål, men på ABC. Har født på føde A to ganger før og vært kjempefornøyd.

Nå er det det desverre sånn at det skjer komplikasjoner, på veldig mange sykehus. Ullevål ber jo her om litt hjelp, det er verre med de sykehus som feier dette under teppet. Ullevål har i forhold til antall fødsler, ikke så mange komlikasjoner som ender med tragisk utfall.

Jeg har selv født født på Ullevål, det er nesten 13år siden, og er veldig fornøyd med å ha født der. Det var fantastisk!

Nå skal jeg ikke føde på nærmeste sykehuset, jeg skal til Lillehammer, pga sykehuset her er nesten høyest på statestikken over tragiske utfall, og komlikasjoner. Til syvende og sist tror jeg Ullevål er meget trygg å føde på :o))

Annonse

tror ikke dette er noe å bli hysterisk over! det skjer tragiske utfall uansett hvor i verden du befinner deg, det er dessverre sånn...... Ullevål har ikke mange komplikasjoner iforhold til antall fødsler!! og nå er det slik at det bare kan bli bedre fra nå av, de retter opp og gjør ting bedre. så i prinsippet vil det bli tryggere for oss å føde der:)

Har selv venner som har hatt barn på nyfødt intensiveen og der er de ledende og ekstremt dyktige!!!

Ikke stress opp over dette, media vet også å selge saker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...