Gå til innhold

Haster - tap av fedrekvote pga vedtak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Innleggget passer egentlig ikke inn her, men sisden dette er den mest aktive gruppen og det haster så satser jeg på å få flest treff her!

Har nettopp fått vite at jeg har mistet fedrekvoten fordi vi glemte å søke om utsettelse i henhold til dato som stod i vedtaket fra NAV.

Lokalavisen vil lage en sak om dette, og slik jeg forstår det så er jeg ikke den første og NAV er like steil om å bøye av. Med andre ord så er praksisen ved NAV så dårlig at flere går i samme fellen og blir brutalt straffet for det.

Jeg vil derfor at alle som har eller vet om noen som har kommet i denne situasjonen tar kontakt med meg på telefon 91365729 eller janerik.dyb(a)gmail.com slik at galskapen kan komme for dagen og tvinge NAV til å snu!!

På forhånd takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fetteren min hadde samme problemet. De hadde tatt feil av når hennes perm. var ferdig og han skulle ha ferie før pappaperm. Så det ble iallfall noe kluss og NAV sa at han minstet hele permisjonen.

Jeg er usikker på hvordan han fikk det til, men han fikk sin permisjon etter flere runder med klager.

Jeg kan sende ham din e-postadr. og høre om han kan ta kontakt. Snakket med ham i formiddag og han sa noe om å dra på hytta, men mulig at han er hjemme fortsatt.

Skrevet

nav er noen javla h**** innimellom.. de sier ikke i fra.. valgte og ta 100 % lønn jeg, fordi jeg tenkte 44 uker holder med permisjon når pappaen skal ha 10 etter det. og slik dama jeg snakka med så var det slik.. men først nå finner jeg ut at det er 44 uker INKL pappapermen.. har jo ikke slutta og amme engang.. og har ikke veldig lyst heler.. men må jo det nå.. men bare stå på.. de kan ikke nekte deg noe du har krav på.. tru med advokat.. de4t pleier og hjelpe.. si du har snakket med en advokat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...