kokosyklus Skrevet 4. januar 2011 #1 Del Skrevet 4. januar 2011 Sist jeg var gravid GLEDET jeg meg til fødselen og bekymret meg ikke for noe. Jeg gleder meg til denne og, men med en skikkelig bismak.. Denne gangen biter jeg meg ekstra merke i alt jeg leser om komplikasjoner og kjenner jeg gruer meg skikkelig. Jeg er rett og slett livredd for å dø fra familien min. Jeg vil heller være uten to barn enn å dø fra den ene jeg har her ved siden av meg nå. Jeg tenker at smertene jo er piece of cake så lenge jeg får lov å leve videre etterpå herregud:)) Uansett da, jeg er jo gravid og det er bra. Så må man bare håper at alt går fint og forsøke å ikke fokusere på alt som kan gå galt. Det kan mest sannnsynlig gå veldig veldig bra. Jeg har sluttet å henge så mye her inne, så leser jeg ikke så mye om alt som kan gå galt. Jeg kan jo og bare velge å ikke lese de innleggene da. Men jeg er tydeligvis ikke skrudd sammen på den måten.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142738871-kan-forst%C3%A5-dette-med-f%C3%B8dselsangst-denne-gangen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokelimonke Skrevet 4. januar 2011 #2 Del Skrevet 4. januar 2011 Skjønner akkurat hva du mener! Har tenkt mye på det i det siste jeg og.. Er gravid med nr 3 og har to greie fødsler bak meg. Spesielt den siste var en veldig flott opplevelse. Har hele tiden gledet meg til neste - og siste, nå vet jeg liksom ordentlig hvordan alt funker og hvordan jeg kan jobbe med kroppen osv! Men, har vært veldig dårlig i dette svangerskapet, det henger i litt enda. I tillegg vi har vært på et par tidlige kontroller ettersom de fant noe som kunne være tegn på at noe var galt. Har mer eller mindre fått avkreftet det nå, men man kan jo aldri vite.. Det er så mye som kan være galt, eller gå alt underveis. Også kommer dette med hun stakkars som døde under fødselen... og da har jeg tenkt som deg, at jeg ikke vil dø fra familien min! og at kanskje jeg har bedt om for mye ettersom vi allerede har to friske barn.. Uff, alle disse tankene. Tror disse fæle hormonene ikke akkurat hjelper for en overfølsom stakkar..:-/ men som du også sier, for de aller fleste går alt helt fint, de er ytterst få som får så alvorlige konsekvenser. Dette er for min del absolutt siste gang jeg går gravid, så jeg hadde bestemt meg for å nyte alt, kommer sikkert til å savne det når jeg er ferdig. Postive tanker og positive ord, og det positive gror Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142738871-kan-forst%C3%A5-dette-med-f%C3%B8dselsangst-denne-gangen/#findComment-142739042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå