gravidus Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Har en simbo kombivogn fra før, men synes den blir så stor når jeg skal ha med barnet på skolen, ønsker derfor en mindre, men ikke så dyr som simo var Den kostet 7000
magica fra tryll Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har kjøpt en sånn abc-design cobra. Jeg ønsket en lett vogn til å ta ut og inn av bilen, som ikke tok så stor plass. Synes den er kjempefin jeg da:) Og prisen er bra, ca 4000 kr. med både bag og sportsvogndel.
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Den har vi også kjøpt, magica, og vi er kjempefornøyd. Anbefaler den, jeg også.
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Kunne en av dere som har Abc-design cobra, målt baggen innvendig? Er spent på hvor stor den er.
gotchi87 Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Dere som har kjøpt Cobra: Hvordan fungerer hjulene inne på kjøpesenter (flisgolv etc...)?? Ser for meg at det svingbare hjulet bare "sklir" på gulvene og blir vanskelig å håndtere... Hvordan er hjulene på vinterføre?
monixxa Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Gravidus, sjekk hvilke vogner som ligger på Finn.no. Utrolig mange, så og si ubrukte. Mye billigere enn å kjøpe ny. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå