lille_spira Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Da jeg skulle legge meg i går kveld fikk jeg sånne tak i mage, rygg og føtter. De kom med jevne mellomrom, 5-10 min mellomrom og varte fra 30 sek og opp til 1 min. De var ikke så vonde, men nok til at jeg ikke fikk sove. Er 37 uker. De ble verre hvis jeg la meg i sengen, og bedre om jeg var oppe å gikk. Kjennes ut som svake rier... Tror dere noe kan skje snart? Etter et par timer ga det seg, tok paracet også. Hadde ikke så veldig vonde rier sist, ikke før etter 4 cm.
Lessismore Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har hatt det akkurat på samme måte siden igår ettermiddag. De gjør ikke vondt, men det er jo ubehagelig når magen plutselig er hard som betong. Og ikke minst slitsomt når de kommer med 4-5 minutters mellomrom. Jeg har kanskje sovet et par timer sammenhengende i natt... Lurer på om det er dette som er maserier? De gjør jo ikke vondt, men så skal jo ikke kynnere komme når man er i ro heller? Forvirret. Er forresten 39+4.
Foccacia Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Signerer denne. Jeg er 36+4 og har flere netter hatt sterke mensmurringer og tak i mage og rygg. Våknet flere ganger av at det har startet igjen, men sovner innimellom. Lurer på om man kan risikere å gå sånn til termin, eller betyr det at det nærmer seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå