Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så vondt i ryggen at han ikke kan gjøre noen ting.. :( Det er så kjedelig! Må utsette hele prøvinga til neste måned ser det ut til..

Burde ikke klage, er jo viktigst med mannens helse, men fy søren så kjedelig det er, hihi. Jeg kjenner eggløsningen kjempegodt, gjør vondt i eggstokkene og er øm i magen. Ikveld kommer vel "feberen" og i morgen enda mer ømhet.. Jaja!

Måtte bare klage litt... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, den var kjip :o(

Mannen din burde jo ha vært høflig nok og ventet med ryggondt også!

Hehe

Håper mannen din blir frisk og rask snart, vondt i ryggen er noe dritt :o/

Skrevet

Du får kjøpe ei sprøyte på apoteket, gi han en håndjager, samle opp og inseminere deg selv hehe:-))

Skrevet

Hehehe, ja jeg syns jeg ser;)

Neida, om det ikke går, så får vi vente. Har ikke prøvd så vanvittig lenge akkurat :) Men, er jo litt kjipt med tanke på at jeg vet jeg har eggløsning i disse dager. Ohwell ;) Godt dere kan tøyse sammen meg da, at jeg ikke virker HELT syk i hodet;)

Skrevet

Hehe jeg fleipet egentlig ikke jeg hehe:-) Hadde sambo blitt dårlig, så kunne jeg blitt desperat nok til å utnyttet han litt hehe:-) Men det er mest fordi jeg ikke har hatt el på et år, grunnet pcos og går nå på pergo. Vil utnytte det max hehe

Skrevet

Du gjorde ikke det nei..hehe. Nei nå fikk jeg jo faktisk nesten litt lyst til å prøve det du sier altså.. Jeg har faktisk ei sprøyte liggende også..hehehe.. Jaja, får nå se da;)

Skrevet

Forresten: Synd å høre dette med pcos og dette, må være utrolig kjipt. håper pergoen funker og at det klaffer for deg etterhvert!!:):)

Skrevet

Har ei venninne med samme problemet, hun har to sønner som er til med at hun gjorde all jobben.. som hun sier nå det er pga de at hun har flotte lårmuskler..hehe...

Skrevet

Hehehe, annesmil, så utrolig bra!

MEN! Jeg fikk faktisk med meg mannen på ei lita runde igår;)

Så, nå er det bare å vente og håpe. Og hoppe på han igjen i morgen..hehe :)

Skrevet

Hehe. Kjenner problemet. Min kunne ikke komme inni meg denne gangen, så det ble å komme på annet vis, samle det opp i en engangssprøyte og så ordne resten selv :-). Her kaster vi ikke bort et eneste egg! (er 37 år...)

Skrevet

Hehe, så vittig:)

Hvor samler du det opp? Skraper det opp fra evt. magen til mannen og så inn i sprøyta, eller oppi en kopp først?hehe ;)

Igår ble mannen litt fornærma tror jeg. Jeg satt oppå han, og rett etter at han kom, slang jeg meg av og la bena høyt.. "Ja, så det er sånn du gjør altså? Tar det du vil ha, og kaster deg vekk fra meg?" :D Han tulla jo da heldigvis ;) Vet hvor desperat jeg er kanskje?hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...