✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Nå overtok jeg stua igjen, og min stakars samboer måtte inn på soverommet for å atter en gang forsøke å få litt søvn. Jeg vender og vrir meg hele natta, "uff'er og auuu'er" høylytt, og er oppe hver time. Hoftene og ryggen tar livet av meg, så jeg har ikke noe valg. Desuten har jeg ufattelige halsbrannplager og må tisse konstant. Og min kjære påstår at jeg den siste uka har begynt å snorke i tillegg, noe jeg ellers ikke gjør. Han hadde derfor rømt til sofaen. Det er første gang noen sinne at det har skjedd. Og da skulle man jo tro han fikk sove i fred.... Men jeg ble rett og slett nødt til å stå opp igjen, for jeg får jo ikke sove, så da ble han også jaget opp igjen. Jeg har gitt opp denne natten, og makter ikke å ligge noe som helst mer. Men nå er det jo strengt tatt morgen igjen også da... Jeg synes godt denne sønnen vår kan komme nå. To dager over termin, så i prinsippet kan det skje når som helst, men jeg har ikke merket noen tegn på fødsel enda. Jordmor sa heldigvis at man går maksimalt ti dager over termin før man settes i gang her, så i det minste vet jeg når aller siste mulige dag er. Det er i det minste noe.
*smula* Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Sånn var min forrige natt også. Jeg inntok sofaen allerede kl.0030, mannen må jo få sove litt, han som skal på jobb. Heldigvis gikk de verste plagene over, så jeg snek meg inn i senga etter et par timer. Fint å kunne sove på dagen etter en sånn nattl.
Trollmor til 2 Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jup.. Uromantiske dater med sofaen har blitt et kjent fenomen her også. Enten er det jeg som holder gubben våken med ille snorking eller så er det han som holder meg våken. I tillegg har vi ei datter på to og et halvt år som har sovet dårlig i ei snau uke nå. Trolig fordi hun begynner å bli klar til å kutte ut nattableia.. Vondter i bekken, ubehagelige liggestillinger, UTROLIG aktivitet i magen, snorking, dobesøk hver gang man våkner... Max 4 timer med usammenhengende søvn hver natt.. Åh, det skal bli godt å bli pensjonist =D
Stort ønske om nr2 <3 Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Uff her og, lillingen i magen beveger på seg konstant, finner ingen gode stillinger, verker og må stadig tisse.. Jeg har lagt lenge på sofaen, og litt nede i sengen av og til.. Og den halsbrannen, fyy så kvalm jeg ble i natt av den:(
snart mamma til nr 2:-) Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Sukk,ikke bare bare å være gravid:-( Men bare som et lite tips,selv om dere sikkert har hørt det. Drikk flytende gaviscon mot halsbrannen. Den har reddet svangerskapet mitt vil jeg tørre å påstå. Jeg har den stående ved siden av sengen,hehe;-)
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Off, kjenner igjen plagene!!! Halsbrann, vond å ligge uansett hvordan, konstant tissetrengt og springe på do minst 1 gang i timen..... Men min kjære mann sover som en stein!!!!!!!! Han har virkelig et godt sovehjerte.. takk og lov!!!! Han hørrer aldri når jeg går på do, og av og til er jeg så sur på den lille blæren min at jeg "åååårrhhher" meg opp av sengen, for litt sympathi for meg selv, og han såver såååå søtt fordeom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå