Ceccan** Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg er ny her.. Vi blir prøvere på nyåret. blir spennende! Venter mensen i løpet av uka, og etter det setter det i gang.. Noen som har noen gode tips? Hvor gamle er folk her inne? Selv er jeg 28 år.. vært samboer i nesten to år
Tieran Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Heisann og velkommen ) Hm..tips..? Et tips kan jo være å kjøpe el-tester slik at du er sikker på når du har el. Du får kjøpt billige og relativt gode tester på billigtester.no. Ellers er det jo litt opp og ned hva som er anbefalt av hyppigheten på sengekos, men troooor det anbefales mest med ca annenhver dag rundt el. Noen sverger til hjelpemidler som f,eks slimløsende hostesaft (noe jeg selv har tenkt å teste ut ;o) ) Og så er det jo slike generelle råd som røykeslutt, redusere koffeininntak, sunt kosthold. Spise folat. Mannen bør passe på å ikke ha for stramme bukser, røykeslutt osv. Det var det jeg kom på av tips nå )
Ceccan** Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2011 Takk.. det var mange gode tips Men må man redusere koffeinintaket også.. makan, jeg som er så avhengig av kaffen på jobb hehe..
Tieran Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har foreløpig ikke redusert inntak av kaffe;o) Det har kommet naturlig de andre gangene jeg har vært gravid, så enn så lenge så drikker jeg som vanlig.
snuppo Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 jeg drikker kaffe, men drikker uansett ikke mange kopper iløpet av dagen, så har jeg melk i er 30 år, velkommen hit
annesmil Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Hei og velkommen!! Er relativt ny her ennå, og har ingen gode tips å komme med, untatt kanskje å prøve å "stresse" minst mulig med det. Håper å ikke se deg her inne så lenge da ; ) Men, at vi heller treffes igjen på 1.trimester....
Ceccan** Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2011 Det håper jeg også men tørr ikke håpe helt på klaff på første forsøk.. men krysser fingrene for at vi sees på 1 trimester snarest
Ceccan** Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2011 Takk for det får vel trappe litt ned.. går litt for mange kopper på morgenkvisten her Huff og huff..
4barns mor Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Hei og velkommen hit. Lenge siden jeg har vært her også, men nå skal vi forsøke å få en liten en til, det blir min tredje og mannen min sin andre. Lykke til.. )
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Hei, velkommen! Jeg var ny her i romjula. Lykke til med første (og forhåpentligvis eneste;) ) prøveperiode!! Jeg er 27, også samboer i nesten 2 år
Mamma´n til lillemor Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 Hei Jeg hopper inn hit jeg også. Vi har en skjønn jente på 1 1/2 år og synes tiden er inne for å prøve på nr 2. Håper det går like lett som forrige gang, med fulltreffer på første pp. Fikk mensen i dag, så må jo vente litt da. Vi satset på sengekos annenhver dag sist, og det tenker jeg vi prøver nå også. Vil helst ikke begynne med el-tester for da er jeg redd jeg blir så opphengt i det. Spennende nå fremover. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå