StoltHønemor<3 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Ja, da er jeg 14+5 på vei og må si at foreløpig er formen bra.. Det som ikke er bra her i hus er denne forbannade forkjølelsen som virkelig tærer på energien. Hele romjulen har jeg ligget på sofaen omtrent og hatt lyst til å gråte. Jeg er kanskje litt ekstra følsom nå som hormonene flyr i kroppen, men jeg er så utslitt etter å ha våknet hver natt med en hals som er knusktørr, og hosting-tett nese-vond hals-hodepine osvosvosv.. Så i dag skal jeg ringe legen når det åpner på kontoret der og be om en sykemelding. Jeg har jo hatt ferie, men denne ferien er ikke den såkalte avslappende ferien fordi det har skjedd noe hele tiden og jeg har ikke rukket å bli frisk. Så nå skal jeg be om en sykemelding slik at jeg kan få igjen energien min og forhåpentligvis bli helt frisk. Grei start på et nytt år:( Første som skjer er at jeg blir sykemeldt. Herregud! Skulle egentlig ha jobbet på lørdag og søndag men formen var så dårlig så da måtte jeg bli hjemme. Blir litt klagete dette her, men å ta seg ferie for å endelig få opp energien når man heller blir liggendes syk er ikke gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå