Gå til innhold

Noen fra Nordland her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og kjæresten min skal snart starte å prøve og lurer nå på om det er flere fra Nordland her som kanskje kunne tenke seg å bli kjent? Begge kommer fra vennekretser der de ikke har etablert seg enda har riktignok 5 venninner med barn men noen av disse ser jeg ikke så ofte(er mere bekjente) og de andre har skole unger. Så nå leter vi etter noen som kanskje går igjennom det samme som oss med prøving og de tanker man går med som førstegangs foreldre snart forhåpentligvis :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei .

vi er fra Bodø :) om det hjelper. for en uke siden ble det under UL på sykehuset funnet dødt barn for vår del 2 uker før termin. Akkurat nå er vi inne i en sterk sorgprosess, men ønsker gjerne og bli kjent med mennesker som ønsker og bi gravide, da både jeg og mann er enige om at når vi har fått dette litt på avstand, samt når kroppen min er tilbake til normalen om noen mnd så vil vi prøveog bli gravide igjen. Dette ikke for å få noen erstatning for englejenta vi mista, men fordi vi ønsker oss barn sammen (han har 2 fra tidligere forhold) og så skal det sies at han blir ikke yngre akkurat ( blir 40 til sommern)

Du kan jo sende meg pm så kan vi snakkes om du vil.

Jeg er 24 år. :)

Skrevet

hei, sterk historie du har. Jeg har sendt deg en pm. Håper å høre fra deg igjen. klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...