Gå til innhold

Dager igjen til termin, Tirsdag 4. januar 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

21 dager igjen og fødeklar! Fått 14 og 10 dager før termin tidligere, hm... når kommer denne frøkena tro? 14 dager på overtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager igjen!! ENDELIG nede på ensifret!! :)

Tror slimproppen gikk i går + at jeg skal til jordmor og bli strippet (hvis jeg tør..) senere i ettermiddag- så håper virkelig at det skjer noe snart!! Det ser ut til at det er en stor baby der inne, så vil helst ikke gå over tiden..

Skrevet

14 dager igjen ;)

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

33 dager igjen her, og gleder meg virkeligen til å slippe gå gravid mer=)

Skrevet

28 dager igjen med sandpapir på øynene

:-( uff for en natt, men kan ike gå å legge meg heller med en 11 mnd gammel jnte krypende rundt... må si det var litt enklere første svangerskap :-)

Skrevet

20 dager til ul-termin, og 6 til menstermin... spent på hvilken som stemmer mest igrunn.

Skrevet

21 dager igjen idag ;))

Lengter etter rier nå .. hehe :P

Skrevet

her er det 31 dager igjen..

men jeg vil ha prinsen min NÅÅÅ!!

får vel bare smøre meg med tålmodighet..

Skrevet

40 dager igjen og ofisielt høygravid!!! :D

Skrevet

5 dager igjen her, og hun er hjertelig velkommen nå om hun vil:)

Skrevet

10 dager igjen og har nå gått 1 dag lenger enn jeg gjorde med datteren min. Føler meg nesten på overtid :-)

Skrevet

7 (laaaaaaaaange) dager igjen! Jeg holder jo ikke ut ventinga. Vil bare ha vondt jeg. Gi meg vondt!!

Skrevet

9 dager til terminen, blitt strippet i dag og var moden med 2,5 cm opning!! håpe håpe på at noe setter i gang :)

Skrevet

53 dager igjen til termin

Skrevet

2 dager igjen:)

Noe er på gang. Sovet 2-3 timer i natt, kynnere, små rier og masse liv i magen. Dro til sykehuset får å få sjekket om hodet hadde festet seg, og heldigvis var det sunket mer ned. Trenger ikke ligge flatt, å ringe sykebil hvis vannet går! Jordmor sa jeg kom til å sette igang raskt.

Ligger på sofaen nå og kjenner på en nye periode med smerter...det blir nok noe snart ja!

Skrevet

31 dager til termin - men dagene til ks begynner å gå farlig fort, synes jeg...!!!

Gjest gry1986
Skrevet

er -2 dager i dag........ nå må mini komme.

Skrevet

6 dager igjen og veldig klar for at det nå kan skje. Dette er 3 fullgåtte svangerskap og begge de to første har jeg gått over med 1 uke så får vel bare vente nå å. Men jeg har aldri vært så urolig før som jeg er nå. Vil bare ha det overstått gitt.

Skrevet

43 dager igjen til termin. :-) Håper det går fort eller at han kommer litt før <3

Skrevet

22 dager igjen!!!! Jippijaijai!

Skrevet

Bare 10 dager igjen her også. Begynner å bli ganske klar nå...

Blir spennende å se hvem som får først av oss, tamillaen :)

Lykke til!

Skrevet

13 dager igjen - nr 1 kom 13 dger før, man lillegutt kan gjerne vente litt så mor får slappet av mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...